Як показати кліматичні зміни за допомогою воскових фігур

4

Не так вже й багато зразків зовнішньої реклами спеціально розраховані на те, щоб з часом поступово руйнуватися. Але ці воскові інсталяції, створені для природозахисної організації The CLEO Institute агенцією Zubi та режисером Бобом Партінгтоном (Bob Partington) з продакшн-компанії 1stAveMachine, призначені саме для того, щоб за кілька днів розпастися на шматочки. Буквально. Все заради того, щоб привернути увагу до проблеми глобального потепління.

Агенція вирішила показати кліматичні зміни за допомогою воскових фігур, які впродовж вересня були встановлені в різних містах штату Флорида. 9 вересня в Науковому музеї в Маямі було встановлено рятувальну станцію з воску. Потім з’явилися пантера з дитинчам в зоопарку міста Тампа і дідусь з онукою на лавці навпроти ратуші в Орландо. Кожна з цих воскових скульптур була призначена для того, щоб за кілька днів розтанути. А коли це відбулося, вони явили публіці попередження про те, чим загрожує Флориді (і світові) невпинне потепління.

Ось ці три воскові скульптури:

CLEO-Institute-wax-figures CLEO-Institute-wax-figures CLEO-Institute-wax-figures

За словами Айвена Калле (Iván Calle), виконавчого креативного директора Zubi, цей проєкт мав спонукати людей зупинитися і замислитися про те, що поступове підвищення рівня моря та прибережна ерозія, які відбуваються через потепління, ставлять під загрозу не лише якість життя у Флориді, але й головний напрям її економіки — туризм.

Жодна з цих скульптур не протрималася довше десяти днів під палючим вересневим сонцем Флориди. Ось три відео, які у пришвидшеному темпі показують, як всі воскові інсталяції розтанули та розпалися.

Віск, грим та алхімія

«Це була не лише благородна справа, але й водночас абсолютно нова концепція для нас — показати кліматичні зміни за допомогою воскових фігур, які тануть за розкладом, — зазначив Боб Партінгтон. — Дякуємо агенці Zubi за чудову ідею! Ми працювали над реалізацією цієї концепції з березня. Для цього нам довелося провести чимало досліджень, тому що такого ще ніхто не робив до нас. Звісно, існують музеї воскових фігур, але їх експонати зроблені доволі стійкими до руйнівних впливів».

Він розповів, що приготування воску вимагало від них справжньої алхімії. Креативній команді довелося розробити спеціальну технологію, щоб віск танув належним чином за потрібної температури. А щоб зробити його кольоровим, креатори нанесли на скульптури пластичний грим на восковій основі. Такий грим танув разом зі скульптурою, а не облазив з неї клаптями, як це відбувалося, наприклад, з латексною фарбою.

Зусилля виявилися не марними, і восковим інсталяціям дійсно вдалося привернути до себе неабияку увагу з боку перехожих.