IAB Україна опублікував Глосарій DOOH реклами

IAB у всьому світі відповідає за розробку, адаптацію та впровадження стандартів інтерактивної реклами в найширшому розумінні: від інтернету до цифрової зовнішньої реклами (DOOH).

Комітет DOOH при IAB Україна у складі широкої робочої групи з представників операторів зовнішньої реклами та рекламних агенцій підготував першу редакцію Глосарію цифрової зовнішньої реклами IAB DOOH Glossary (PDF), що відповідає світовим стандартам та враховує специфіку українського ринку.

Глосарій DOOH — це перший крок у встановленні правил гри на новому динамічному ринку цифрової зовнішньої реклами. Завдяки діалогу в партнерстві з агенціями та компаніями-власниками цифрового інвентаря ми здатні швидко адаптувати міжнародні правила та стандарти в Україні. Це тільки перший етап і попереду багато роботи в колаборації з колегами, але ми відчуваємо потреби один одного та швидко рухаємося у бік розвитку надзвичайно перспективного сегменту діджиталу.Наталія Резник Де Пірро, стратегічний директор та керівник digital проектів PRIME Group
Цифрова зовнішня реклама забезпечує як переваги зовнішньої реклами, наприклад, 100% присутність в інформаційному полі цільової аудиторії, так і значно збільшує якість контакту з цією аудиторією завдяки цифровим властивостям. В Україні цифровий інвентар активно розвивається останніх декілька років, тому назріла необхідність створення єдиної термінології в медіа — для спрощення взаємодії клієнтів з фахівцями, а також для мінімізації плутанини в юридичних документах.Марія Косімчук, лідер з Non-TV медіапланування Nostra Communications Group
Складно переоцінити важливість єдиних стандартів для ринку, що активно розвивається. Створюючи Глосарій, учасники ринку взяли найкраще із міжнародних практик, врахували українські реалії ринку зовнішньої реклами і в результаті отримали якісний прикладний продукт, що дозволить всім говорити однією мовою про DOOH.Олексій Доценко, Strategic Development Director Posterscope Ukraine