ІЗОЛЯЦІЯ та BigMedia оголошують відкритий конкурс для українських митців

Print Friendly, PDF & Email

[ТУТ МОЖЕ БУТИ ВАША РЕКЛАМА?]

У рамках осмисленої та відповідальної стратегії розміщення зовнішньої реклами в місті, фонд ІЗОЛЯЦІЯ спільно з сейлз-хаусом зовнішньої реклами BigMedia оголошують відкритий конкурс для українських митців на створення проекту на носіях зовнішньої реклами. Ініціатива продовжує серію проектів ІЗОЛЯЦІЇ у публічному просторі міста: «Захоплення» (2014), «Суспільна угода» (2016–17), «Точки дотику» (2018).

Мета конкурсу — конструктивно та критично дослідити наявний стан речей у галузі зовнішньої реклами та запропонувати його обґрунтоване художнє осмислення. До участі запрошуються художники, які працюють із різноманітними медіа, але водночас розуміють, як адаптувати власне художнє висловлювання до публічного простору.

З отриманих заявок журі відбере 5 фіналістів, які візьмуть участь у другому раунді — відкритому голосуванні. Проект-переможець буде презентовано на носіях зовнішньої реклами Києва (попередньо узгоджених митцем, BigMedia та ІЗОЛЯЦІЄЮ) в січні-лютому 2019.

Заявку слід подати українською або російською мовами на opencall@izolyatsia.org не пізніше 31 жовтня 2018 року.

Подробиці щодо конкурсу та умов участі — на сайті проекту.