Sale of Calibre press release image_Mike Watkins and Nick Vile_crop[id 2409802]

JCDecaux в Новій Зеландії продасть половину своєї вимірювальної платформи

1

Заради створення загальногалузевого рішення оператор JCDecaux NZ погодився продати оператору oOh!media 50% платформи для вимірювання та планування аудиторії out of home реклами.

Платформа називається Calibre. JCDecaux розробив її для власних потреб у 2017 році. Тепер новозеландське галузеве об’єднання OOHMAA просуває її як єдиний інструмент для вимірювання OOH медіа.

Платформа дозволяє розраховувати чисте охоплення кампанії на районному, міському або регіональному рівні.

Обидва оператори планують залучити на платформу інших учасників ринку, і продовжують співпрацювати з розробником, компанією Reach Media, над розвитком функціоналу.

Цей крок зміцнює Calibre як джерело медіавалюти, яке допоможе уніфікувати галузь. Ми дуже раді інтенсифікації внутрішньогалузевого співробітництва та рішенню oOh!media інвестувати в Calibre.Майк Уоткінс, керівник по країні JCDecaux NZ (на фото праворуч)
Галузь вже давно шукає рішення для вимірювання аудиторії. Було багато варіантів і на роль загальногалузевого інструменту, і корпоративних рішень. Calibre вбачається інструментом, здатним об’єднати галузь завдяки надійності інформаційних входів і методології.Нік Вайл, генеральний менеджер oOh!media в Новій Зеландії (на фото, ліворуч)