ourcampaignlaunchesonnewyearsevetohelpbritainget-image005

Агенція London Advertising оголосила в зовнішній рекламі про січневий розпродаж послуг

32

Рекламна агенція London Advertising пропонує знижки для нових клієнтів, називаючи це першим січневим розпродажем агентських послуг.

Суть пропозиції така: при укладенні тримісячного контракту за перший місяць плата не стягується, а за наступні два — по 25 тис. фунтів стерлінгів.

London Advertising просуває акцію за допомогою зовнішньої реклами. У сюжетах йдеться: «У цю пору року всі проводять розпродаж. Ми не виняток» і «Якщо в новорічну ніч ви пообіцяли собі змінити агенцію, сьогодні ваш щасливий день». Кожен сюжет завершується рядком: «Розпродаж London Advertising почався».

 

Автори кампанії: Алан Джарві, креативний директор і партнер London Advertising і Джастін Шілл, позаштатний директор з дизайну London Advertising. Планування та розміщення кампанії проведено силами агентства.

Січнева кампанія є логічним розвитком ідей, що вже використовувалися агенцією для селф-промо влітку минулого року. Тоді London Advertising, скориставшись зниженими розцінками на ТБ — і OOH-рекламу, провела кросмедійну кампанію, спрямовану на просування власних послуг.

Для оцінки ефективності літньої кампанії агенція звернулася за допомогою до дослідницької компанії Populus. З’ясувалося, що в результаті кампанії обізнаність про агенцію в Лондоні зросла з 8 до 15 відсотків, а по всій країні — з 4 до 6 відсотків. Таким чином, London Advertising за цим показником випередила агенції більшого розміру на кшталт VCCP і Mother, і наблизилася до найбільшого по білінгах Adam & Eve/DDB.

За словами Алана Джарві, кампанія спробувала об’єднати два підходи: іміджевий і промо.

Ми твердо віримо, що хороша реклама створює сильні бренди, й самі подаємо приклад. Також ми розуміємо, що для того, щоб допомогти клієнтам у досягненні комерційних цілей, бувають ситуації, коли доречно використовувати активне просування. Ми також вважаємо, що останнє буде працювати набагато ефективніше, якщо буде реалізовано в унісон з першим.Алан Джарві, креативний директор і партнер London Advertising