Якою повинна бути реклама нерухомості на зовнішніх носіях. Експертна думка

Print Friendly, PDF & Email
Mariana-Vozniuk-PRIME-Group

Мар’яна Вознюк, керівник департаменту маркетингу PRIME Group

Зовнішня реклама має прекрасну характеристику, яку не може запропонувати жодне інше медіа — масове охоплення за найнижчої вартості тисячі контактів. І ця перевага грає як в плюс так і в мінус, оскільки ціна помилки не є такою болючою, як в інших каналах. Попри це, ми самі щодня стаємо статистикою змарнованих контактів. І це вкрай засмучує, особливо тоді, коли є чітко сформована потреба та шукаються способи її задоволення.

Тому я дуже рада прикладам, які виходять за межі затертих кліше у категорії: ціна, ракурс, ключові повідомлення. Адже такі приклади не просто радують око, вони більш ефективні.

Сьогодні розглянемо класні рекламні сюжети в категорії «нерухомість». Так, вони існують. Для нас, в PRIME Group, ця категорія стала особливо близькою після того, як на КМФР 2018 в конурсі «out of home» ми побачили прекрасне, просте і дієве рішення — рекламу ЖК «Новая Боровая» на кільцевій Мінська. Сюжет чітко передає ціннісне повідомлення — вихід за межі звичного — в буквальному та переносному значенні. До того ж, подібна реалізація абсолютно не виб’є у клієнта з-під ніг землю — чого ще бажати? Саме тому ми віддали цьому проекту спеціальну нагороду «За сміливість», і досі згадуємо про нього із захопленням.

Який з цього висновок? Що є запорукою успіху в зовнішній рекламі?

Гігієнічна основа — правильні акценти в сюжеті (око гармонійно його зчитує, а не невротично скаче між конкуруючими елементами, кольорами, шрифтами), є чітке ключове повідомлення (не ціна за метр квадратний чи повний перелік переваг) і добре помітний бренд (логотип).

Така реклама набагато краще привертає до себе увагу як мінімум тому, що на неї приємно дивитись.

Вихід на більш ефективний щабель —креативне рішення, яке передає суть повідомлення на емоційному рівні. Стається чудова синергія, яка захоплює увагу людини, западає в душу та залишає спогад про пережиту емоцію у пам’яті. Так формується зв’язок, який прив’язує емоцію до бренду. І лише таким чином можна прокласти дорогу до серця клієнта.

Висновок: реклама, створена на перетині емоцій та раціо, дає якісний результат. Як би ми себе не переконували в осмисленості власного вибору, рішення завжди приймається емоційно. Тоді її споглядання приноситиме естетичне задоволення та ефективні матеріальні результати у вигляді лояльних клієнтів, готових віддати свої важко зароблені гроші.

Будьмо креативними!

P. S. Якщо ви знаєте/бачили/знаходили класні приклади дієвого креативу — пишіть/присилайте. Давайте разом піднімемо планку креативу у зовнішній рекламі в Україні. А поки додам від себе декілька успішних прикладів реклами нерухомості на зовнішніх носіях.

Русанівська-Гавань

Orange-Park

Millenium-State

Enso

DIM-Автограф

Andorra