Мобільна гра на цифровому білборді: Plastic Soup Foundation пропонує половити сміття

Боротьбі з пластиковим забрудненням Світового океану присвячена нова мобільна гра на цифровому білборді, створена продакшен-компанією AGCS Works для організації Plastic Soup Foundation. Вона покликана показати, як важливо зменшити виробництво пластикових відходів, щоб врятувати океани.

Проєкт цієї інтерактивної кампанії став переможцем конкурсу Digital Creative Competition 2019, який проводився оператором OOH реклами Ocean Outdoor. Він здобув перше місце у категорії еко-проєктів Ocean for Oceans.

Кампанія розпочалася 20 серпня у Лондоні. Вона використовує технічні можливості великоформатних цифрових білбордів Ocean Outdoor. Зокрема, оптоволоконне з’єднання та надшвидкий Wi-Fi, які забезпечують безперебійний ігровий процес.

Мобільний телефон в якості ігрового контролера

Щоб запустити мобільну гру на цифровому білборді, учасникам запропоновано відсканувати QR-код. У якості ігрового контролера використовується мобільний телефон гравця, який підключається до білборду.

Гравець управляє човником, який збирає пластикове сміття, що сиплеться в «океан» з верхнього краю екрану: пляшки, стаканчики, соломинки тощо. Завдання — протриматися якомога довше. За кожний впійманий предмет гра присуджує очки, але якщо гравець щось впускає, пластик починає накопичуватися. Швидкість, з якою пластик падає, постійно збільшується. Тобто перемогти в цій грі неможливо.

Наприкінці гри Plastic Soup Foundation скеровує мобільні телефони учасників перейти на сторінку My Little Plastic Footprint. Тут можна встановити додаток, який допомагає людям проконтролювати своє щоденне використання пластику.

Ігри та активізм — форма та зміст

Лаура Діаз Санчес, речниця Plastic Soup Foundation, пояснила: «Така мобільна гра на цифровому білборді є цікавим та захопливим способом поінформувати людей про пластикові відходи у річках та океанах. Тобто про те, що ми називаємо пластиковим супом! Ця інтерактивна кампанія має на меті водночас і розважити людей, і донести до них важливе послання. Ми сподіваємося, це заохотить публіку до використання додатку My Little Plastic Footprint і до зниження використання пластику в своєму житті».

А виконавчий директор Ocean Outdoor Філ Голл додав: «Ідея AGCS використовує дуже креативний підхід, щоб донести до людей своє послання. Тому вона й перемогла у нашому конкурсі. Той факт, що в цій грі неможливо виграти, наочно демонструє нагальну потребу діяти прямо зараз, щоб зупинити пластикову хвилю. Ідея, яка стосується всіх нас».