Spotify — Bad Bunny та Cardi B: дякуємо, мовляв, без вас ніяк

1

Так, 2020-й був таким собі роком. І хоча музична індустрія через скасування живих концертів раптово змінилася, Spotify знайшов привід для подяки, і навіть не один.

Цього тижня розпочалася міжнародна OOH-кампанія Wrapped, за допомогою якої Spotify підсумовує рік, що минає. Кампанії передувала публікація однойменного звіту, в якому сервіс назвав найпопулярніших виконавців, альбоми та плейлисти.

Попри те, що рейтинг 2020-го очолив Bad Bunny, до out of home кампанії залучено багато виконавців. І не тільки їх — слухачам та їх уподобаннями Spotify традиційно приділяє не менше уваги.

Крім OOH-компонента, маркетингова комунікація Wrapped включає широкий спектр активності в соцмедіа. Але окрасою програми, як і в минулі роки, стали саме білборди з ‘data-driven’ сюжетами. Деякі з них — з фірмовим гумором, наприклад: «Дякуємо Тобі, Cardi B, за ясність думки й неоціненну мудрість. WAP (feat. Megan Thee Stallion): 439266295 + відтворень». В інших Мішель Обамі подякували за «початок розмови, яка всім нам була необхідна цьогоріч», а Bad Bunny — «за допомогу в пошуку наших власних танцмайданчиків».

Новим цього року стало партнерство Spotify з Національною асоціацією незалежних концертних майданчиків (NIVA), в рамках якого аудіострімінговий сервіс розмістив сюжети кампанії Wrapped на піддашках тимчасово зачинених музичних локацій. У такий спосіб, а також за допомогою півмільйонної пожертви фонду реагування на надзвичайні ситуації NIVA, Spotify висловлює подяку за ту роль, що концертні майданчики відіграють в житті музичних виконавців.

Ще один елемент кампанії — фан-фільми, в яких слухачі дякують улюбленим музикантам і подкастерам.

Цьогоріч, коли сталося стільки всього несподіваного, першою реакцією може бути просто бажання поринути думкою в майбутнє і забути про турботи сьогодення. Але це означало б заплющити очі на всю чудову роботу творців контенту, їх фанів та майданчиків. Тому замість того, щоб відвертатися від 2020-го, ми вирішили віддячити всім, хто, попри складні обставини, наповнив наш світ магією і дав надію на світле майбутнє.Ден Брілл, креативний директор Spotify

До кампанії залучено 40 музичних виконавців і 15 подкастів. Комунікація проходить в OOH, CTV, соцмережах, онлайн-відео та інших каналах інтернет-реклами. Географія кампанії — 31 країна.