Бюро маркетингу та вимірювання OOH-реклами Канади поспілкувалося з представниками Dentsu про сильні сторони OOH, переваги цифрового і класичного форматів і ролі креативу.
.pf-button.pf-button-excerpt { display: none; }Ефективність
Короткий огляд впливу out of home реклами на інші канали маркетингової комунікації.
.pf-button.pf-button-excerpt { display: none; }Такий тренд характерний для жителів мегаполісів.
.pf-button.pf-button-excerpt { display: none; }Відносно одного з найдавніших засобів маркетингової комунікації й досі існує чимало хибних уявлень. Розглянемо найпоширеніші з «міфів».
.pf-button.pf-button-excerpt { display: none; }Соціальні медіа — місце, де люди демонструють успіх. А що є свідченням успіху, як не білборд із твоїм обличчям та ім’ям!
.pf-button.pf-button-excerpt { display: none; }Якщо ми почнемо думати про зовнішню рекламу в категоріях онлайн-медіа, на противагу цифровій версії зовнішньої реклами, це призведе до зовсім інших креативних рішень.
.pf-button.pf-button-excerpt { display: none; }Директорка з маркетингу платформи для планування DOOH-реклами VIOOH пояснює переваги алгоритмічної закупівлі OOH медіа.
.pf-button.pf-button-excerpt { display: none; }