Чотири передбачення на цей рік директорки з інновацій Posterscope Кеті Хіндлі.
Бізнес
Володимир Левіс та Валерій Михайленко поділилися історією компанії, викликами, які стояли перед ними на початку 2000-х й зараз, розказали про напрямки діяльності MVG Group та рішення об’єднатися з рекламним холдингом Megapolis.
Марісса Андраде, віцепрезидентка з маркетингу в Північній Америці Vistar Media, оглядає тренди року минулого і прогнозує, що чекає на DOOH-рекламу у 2024 році.
Загальними зборами засновників Головою Індустріального комітету зовнішньої реклами України у 2024 році обрано Олександра Вознюка, генерального директора PRIME Group.
В інтерв’ю Marketing Media Review Вікторія Радченко, керівниця відділу продажів LED-екранів рекламного холдингу Megapolis, розповіла про переваги цифрової зовнішньої реклами, задачі, які вона покликана розв’язувати, й актуальні для України тенденції.
Рекламний холдинг Megapolis разом з партнерами та клієнтами вимикає на добу усі рекламні сюжети на цифрових носіях і замість них транслює слова подяки тим, хто стоїть на захисті країни.
Міжнародний оператор OOH-реклами оголосив, що закрив раніше анонсовану угоду з продажу бізнесу у Франції промисловому холдингу Equinox Industries.
Майбутнє реклами — за технологіями та підходом, що ґрунтується на даних і має на меті створення унікального користувацького досвіду.
Рекламний холдинг Megapolis організував перший закритий бізнес-захід для друзів і партнерів — Megapolis ID.
Компанія офіційно представила можливість для брендів розміщувати тікток-контент в середовищі Out Of Home.