Удосконалення досліджень зовнішньої реклами — головна мета роботи технічного комітету ІКЗР у 2024 році.
Дослідження
Платформа VIOOH опублікувала щорічний звіт State of the Nation. З нього випливає, що 31% британських рекламодавців за останні 12–18 місяців включали до медіапланів pDOOH.
За даними oOh!media, відео в DOOH призводить до 187-відсоткового зростання кількості покупців порівняно з кампаніями, що використовують статичні сюжети.
OOH-реклама забезпечує більшу онлайн-активність на кожен витрачений долар порівняно з телебаченням, радіо та друкованою рекламою.
Дослідження охоплює різні сегменти аудиторії, розглядає, як споживачі взаємодіють з брендами в аеропортах, а також ступінь сприйнятливості важкодоступного сегменту осіб, що ухвалюють рішення у сфері бізнесу.
Чому люди шукають, де вони шукають, як певні атрибути та праймуючі фактори середовища Out Of Home стимулюють пошук і, зрештою, призводять до продажів.
Опитування OAAA/Comscore „Consumer Insights: OOH and Online Activation“ свідчить, що OOH-реклама ефективно спонукає людей до онлайн-активності.
Результати опитування OAAA та Morning Consult „OOH Impact: Retail & Influencer Marketing“.
Вплив на розбудову бренду зареєстровано принаймні в автомобільній, телекомунікаційній та фінансовій категоріях.
Медійна агенція GroupM опублікувала результати опитування споживачів про ставлення до цифрової Out Of Home реклами.