Чотири передбачення на цей рік директорки з інновацій Posterscope Кеті Хіндлі.
Тенденции
Марісса Андраде, віцепрезидентка з маркетингу в Північній Америці Vistar Media, оглядає тренди року минулого і прогнозує, що чекає на DOOH-рекламу у 2024 році.
Майбутнє реклами — за технологіями та підходом, що ґрунтується на даних і має на меті створення унікального користувацького досвіду.
Інвестиції в DOOH в США щорічно зростатимуть на відсоток, виражений двозначним числом, як мінімум до кінця 2027 року.
Делегація оператора зовнішньої реклами PRIME Group відвідала подію і підготувала огляд основних тез, які озвучувались з головної сцени галузі OOH-реклами.
Компанія очікує, що 2023-й буде «млявим роком для реклами» і прогнозує, що світові витрати на рекламу цьогоріч зростуть лише на 3,3% до 729,9 млрд.
Британська медіаагенція The Grove Media про зростання частки DOOH та вплив цієї тенденції на ринок класичного інвентарю.
Реклама має за мету створення майбутнього попиту. Коли фінансові спроможності обмежені, люди уважніші до ціни й готові перемикатися на інші бренди, а відтак реклама має наполегливіше працювати, щоб донести людям, чому витрати на покупку того варті.
Тези виступу Шона Рейлі, генерального директора Lamar Advertising, на конференції Morgan Stanley Tech, Media & Telecom, що проходила з 8 по 10 березня 2022 р.
Vistar Media, постачальник рішень для pDOOH, повідомив про стрімке збільшення кількості транзакцій у 2021 році.