АЗК WOG запустила комунікацію з акцентом на людяність та позитив

9

В турбулентні часи для країни, людей та бізнесу національна мережа автозаправок WOG висловлює свою позицію щодо ситуації, що склалася, і запускає всеукраїнську кампанію з закликом залишатися вдома, бути оптимістом і знаходити позитив у всьому.

АЗК WOG є частиною життєво важливої інфраструктури для країни і бачить своє завдання в тому, щоб стати точкою опори для людей і працювати за будь-яких умов.

Позиція компанії — людяність перш за все. Сьогодні, коли з усього ритейлу відкритими залишаються тільки продуктові магазини, АЗС та аптеки, не час думати про отримання вигоди з ситуації, сьогодні — час правильних вчинків, підтримки та взаємодопомоги. І варто не забувати, що бак — наполовину повний, а найцінніше, що передається від людини до людини, — це посмішки.Віталій Старомінський, директор з маркетингу WOG

В рамках кампанії WOG реалізовує кілька проектів. З початку карантину по всій Україні розміщена зовнішня реклама з порадами про те, як пережити карантин на позитиві.

Оптимістичну та людяну кампанію розробила для WOG агенція Fedoriv, з якою компанія співпрацює з 2019 року.