Агенції та бренди отримали змогу в алгоритмічний спосіб розмістити рекламу на цифровому інвентарі провідних європейських операторів OOH-реклами.
Бізнес
Індустріальний комітет зовнішньої реклами оглядає основні параметри ринку в 2022 році.
Реклама має за мету створення майбутнього попиту. Коли фінансові спроможності обмежені, люди уважніші до ціни й готові перемикатися на інші бренди, а відтак реклама має наполегливіше працювати, щоб донести людям, чому витрати на покупку того варті.
За майже чотири місяці діяльності в рамках програми підтримки українського бізнесу PRIME Group провів кампанії для більш ніж 150 підприємств та надав у використання рекламний інвентар на ≈8 млн грн.
PRIME Group подовжив приймання заявок від підприємців до кінця серпня.
PRIME Group підтримує українських підприємців, безплатно надаючи рекламні площини для розміщення комерційних повідомлень.
Тези виступу Шона Рейлі, генерального директора Lamar Advertising, на конференції Morgan Stanley Tech, Media & Telecom, що проходила з 8 по 10 березня 2022 р.
Оператор OOH-реклами JCDecaux опублікував фінансові результати за 2021 рік. За звітний період оборот компанії збільшився на 18,7% — в основному завдяки розвитку цифрового сегмента.
Vistar Media, постачальник рішень для pDOOH, повідомив про стрімке збільшення кількості транзакцій у 2021 році.
Тези виступу Скотта Веллса, гендиректора Clear Channel Outdoor, на конференції Morgan Stanley Tech, Media & Telecom, що проходила з 8 по 10 березня 2022 р.