Вступ американської дослідницької компанії Comscore в OAAA і DPAA свідчить про твердість її наміру розширити асортимент послуг вимірюванням OOH-реклами.
Бізнес
Директор зі стратегії Posterscope (UK) про сильні сторони OOH-медіа в сучасних реаліях.
У міру того, як все більше людей вакцинуються, маркетологи В2С-брендів знову придивляються до простору out of home.
Народні депутати разом з представниками рекламної індустрії та громадськості розробили законопроект, у якому врахували відповідні законодавчі ініціативи, над якими велася робота у попередньому скликанні парламенту, а також досвід українських міст, які впроваджували зміни на ринку зовнішньої реклами.
Мета нового учасника ринку — сприяти цифровій трансформації та прискорювати галузевий розвиток.
Агенція пропонує клієнтам в США нову опцію — виготовлення постерів і полотен з фотокаталітичним покриттям, що нейтралізує викиди вуглекислого газу й очищає повітря.
Talon Outdoor: п’ять тенденцій, які матимуть найбільший вплив на OOH-галузь у 2021 році.
Технологічні компанії Signkick і LiveDOOH об’єднують продукти, команди та досвід, щоб зміцнити ринкову владу і розширити вплив на міжнародному OOH-ринку.
Глосарій DOOH складено консультативною групою по DOOH у складі IAB UK, асоціацією учасників британського ринку OOH-реклами Outsmart і галузевим вимірювачем Route.
Головний офіс міжнародної агенції OOH-реклами Posterscope, що входить в рекламно-комунікаційний холдинг Dentsu Aegis Network, про те, яким буде 2021 рік для глобальної галузі out of home реклами.