Президентка й генеральна директорка Американської асоціації OOH-реклами пояснює, яким чином і внаслідок чого відновлюється ринок в США.
Бізнес
Оператор мобільного зв’язку оголосив про покупку Octopus Interactive, найбільшого в США оператора інтерактивних екранів в Uber та Lyft.
Арі Бухальтер, генеральний директор Place Exchange, про те, що майбутній рік готує сегменту програматик DOOH-реклами.
Агенція OOH-реклами Talon Outdoor запустила в роботу вебінструмент PlanIt, покликаний допомогти пасажирам лондонського метрополітену підібрати найбільш спокійний час і найменш навантажений маршрут для поїздки.
Експерти VIOOH, платформи для планування та алгоритмічної торгівлі DOOH-рекламою, діляться своїм баченням того, як наступного року розвиватиметься ринок програматик-DOOH.
З 22 листопада 2021 року роботою сейлз-хауса оператора зовнішньої реклами PRIME Group керує Ірина Железна.
Угода Ocean Outdoor і Admix відкриє дорогу цифровим білбордам всередині ігрового простору.
Британський офіс Бюро інтерактивної реклами поцікавився у трьох експертів у царині алгоритмічної купівлі DOOH тим, як вони бачать найближче майбутнє цифрового сегмента out of home медіа.
Шість зарубіжних галузевих експертів діляться думкою про те, чим буде жити міжнародний ринок out of home реклами в 2022 році.
Тепер американські рекламодавці можуть купувати DOOH-аудиторію за давно знайомими й звичними для них профілями Comscore