Комерційний директор Outfront Media про те, що галузі належить зробити, щоб отримати місце за столом де розподіляються діджитал-бюджети.
Бізнес
Рекламно-технологічна компанія представила адаптовану для місцевого ринку платформу MetricOOH.
Інвестиція свідчить про те, що основним акселератором розвитку галузі OOH-реклами обидві компанії вважають технології.
Завдяки Nurture стартапи отримують консалтингові послуги, ринкову аналітику, маркетингову підтримку й спеціальні комерційні умови для розміщення.
Глобальний ринок out of home медіа виріс вперше з початку пандемії.
Оператор допоможе молодим брендам прискорити зростання завдяки проведенню спеціалізованих OOH-кампаній.
Марк Рід поділився баченням того, в якому напрямку розвиватиметься сфера маркетингової комунікації найближчими роками.
Компанія створила набір макетів, що допоможуть креативним і медійним агенціям візуалізувати рекламні сюжети клієнтів в українському міському середовищі.
Маркетплейс для алгоритмічної торгівлі інвентарем DOOH-реклами VIOOH вийшов на австралійський ринок. Лонч-партнер — JCDecaux Australia.
Компанії запропонують брендам рішення на основі штучного інтелекту для демонстрації відвідувачам супермаркетів таргетованої реклами на внутрішньомагазинних екранах.