Тенденции

У американської галузі OOH-реклами попереду відмінний рік, — прогноз Dash Two

У американської галузі OOH-реклами попереду відмінний рік, — прогноз Dash Two

Джино Сесто, засновник і генеральний директор Dash Two: «Завдання не в тому, щоб перевершити результати 2020 року. Ціль — вийти на рівень або навіть перевершити 2019-й, найприбутковіший рік за всю історію американської OOH-галузі».

У американской отрасли OOH-рекламы впереди отличный год, — прогноз Dash Two

У американской отрасли OOH-рекламы впереди отличный год, — прогноз Dash Two

Джино Сесто, основатель и генеральный директор рекламного агентства Dash Two: «Задача не в том, чтобы превзойти результаты 2020 года. Цель — выйти на уровень или даже превзойти 2019-й, самый высокодоходный год в истории американской OOH-отрасли».

Фактори успіху галузі OOH-реклами в 2022 році

Фактори успіху галузі OOH-реклами в 2022 році

Поширення цифрових носіїв, зрушення в області роботи з даними та інновації в автоматизованій торгівлі сприяли поліпшенню ринкового становища OOH до рівня, порівнянного з позиціями медіа, що нині домінують.

Факторы успеха отрасли OOH-рекламы в 2022 году

Факторы успеха отрасли OOH-рекламы в 2022 году

Распространение цифровых носителей, подвижки в области работы с данными и инновации в автоматизированной торговле способствовали улучшению рыночного положения OOH до уровня, сопоставимого с позициями доминирующих медиа.

Три тенденції в OOH-рекламі, що збережуть актуальність і у 2022 році

Три тенденції в OOH-рекламі, що збережуть актуальність і у 2022 році

На думку експерта британського оператора OOH-реклами Clear Channel, в найближчі роки нас чекає: 1) частіше використання OOH-медіа «онлайн»-брендами; 2) використання OOH-реклами для озвучування корпоративної позиції з суспільно значущих питань; 3) більше спецпроєктів в якості трампліну для PR.