Американская рекламно-технологическая компания Billups подготовила обзор тенденций в области использования данных, которые повлияют на то, какой будет OOH-реклама в ближайшие годы.
Тенденции
Джино Сесто, засновник і генеральний директор Dash Two: «Завдання не в тому, щоб перевершити результати 2020 року. Ціль — вийти на рівень або навіть перевершити 2019-й, найприбутковіший рік за всю історію американської OOH-галузі».
Джино Сесто, основатель и генеральный директор рекламного агентства Dash Two: «Задача не в том, чтобы превзойти результаты 2020 года. Цель — выйти на уровень или даже превзойти 2019-й, самый высокодоходный год в истории американской OOH-отрасли».
Фабіан Тревор Коуенс, який донедавна очолював індійський офіс Posterscope, виділив п’ять факторів, що цьогоріч матимуть найбільший вплив на галузь OOH-реклами.
Фабиан Тревор Коуэнс, до недавнего времени возглавлявший индийский офис Posterscope, выделил пять факторов, которые окажут наибольшее влияние на отрасль OOH-рекламы в ближайший год.
Інструментарій Out Of Home реклами вдосконалюється і цьогоріч ми станемо свідками того, як медіа буде вище цінуватися рекламодавцями й буде більш привабливим для споживачів.
Инструментарий Out Of Home рекламы становится все более продвинутым, и в этом году мы станем свидетелями того, как медиа будет выше цениться рекламодателями и будет более привлекательным для потребителей.
Поширення цифрових носіїв, зрушення в області роботи з даними та інновації в автоматизованій торгівлі сприяли поліпшенню ринкового становища OOH до рівня, порівнянного з позиціями медіа, що нині домінують.
Распространение цифровых носителей, подвижки в области работы с данными и инновации в автоматизированной торговле способствовали улучшению рыночного положения OOH до уровня, сопоставимого с позициями доминирующих медиа.
На думку експерта британського оператора OOH-реклами Clear Channel, в найближчі роки нас чекає: 1) частіше використання OOH-медіа «онлайн»-брендами; 2) використання OOH-реклами для озвучування корпоративної позиції з суспільно значущих питань; 3) більше спецпроєктів в якості трампліну для PR.