Инструментарий Out Of Home рекламы становится все более продвинутым, и в этом году мы станем свидетелями того, как медиа будет выше цениться рекламодателями и будет более привлекательным для потребителей.
Тенденции
Поширення цифрових носіїв, зрушення в області роботи з даними та інновації в автоматизованій торгівлі сприяли поліпшенню ринкового становища OOH до рівня, порівнянного з позиціями медіа, що нині домінують.
Распространение цифровых носителей, подвижки в области работы с данными и инновации в автоматизированной торговле способствовали улучшению рыночного положения OOH до уровня, сопоставимого с позициями доминирующих медиа.
На думку експерта британського оператора OOH-реклами Clear Channel, в найближчі роки нас чекає: 1) частіше використання OOH-медіа «онлайн»-брендами; 2) використання OOH-реклами для озвучування корпоративної позиції з суспільно значущих питань; 3) більше спецпроєктів в якості трампліну для PR.
По мнению эксперта британского оператора OOH-рекламы Clear Channel, в ближайшие годы нас ожидает: 1) более частое использование OOH-медиа «онлайн»-брендами; 2) использование OOH-рекламы для озвучивания корпоративной позиции по общественно значимым вопросам; 3) больше спецпроектов в качестве трамплина для PR.
Президентка й генеральна директорка Американської асоціації OOH-реклами пояснює, яким чином і внаслідок чого відновлюється ринок в США.
Президент и генеральный директор OAAA объясняет, каким образом и за счет чего происходит восстановление американской отрасли OOH-рекламы.
Арі Бухальтер, генеральний директор Place Exchange, про те, що майбутній рік готує сегменту програматик DOOH-реклами.
Ари Бухальтер, генеральный директор Place Exchange, о том, что будущий год готовит активно развивающемуся сегменту программатик DOOH-рекламы.
Експерти VIOOH, платформи для планування та алгоритмічної торгівлі DOOH-рекламою, діляться своїм баченням того, як наступного року розвиватиметься ринок програматик-DOOH.