Ефективність

Шлях до купівлі: як DOOH-реклама змінює шопер-маркетинг виробників товарів повсякденного попиту

Шлях до купівлі: як DOOH-реклама змінює шопер-маркетинг виробників товарів повсякденного попиту

Оскільки люди проводять все більше часу поза домом, важливо розширювати охоплення кросмедійних кампаній (вони тепер характеризуються великою часткою діджиталу) офлайн-комунікацією. DOOH, як новий компонент роздрібних медіамереж, допомагає заповнити прогалину між онлайном та офлайном і дозволяє брендам контактувати з потенційними покупцями на всіх етапах customer journey.

«OOH-реклама — чудова можливість для піару», — креативний директор BBC Creative

«OOH-реклама — чудова можливість для піару», — креативний директор BBC Creative

Джеймс Крос, креативний директор BBC Creative, виступив на організованому виданням Adweek заході Elevate: Out Of Home, де розповів про нове в просуванні популярних телесеріалів та спортивних заходів.

Программатик DOOH, як ключовий компонент діджитал-медіакупівлі

Программатик DOOH, як ключовий компонент діджитал-медіакупівлі

Враховуючи прийдешню відмову багатьох постачальників технологій від використання сторонніх файлів cookie, контекстна реклама засобами DOOH відіграє все більш важливу роль в плануванні діджитал-кампаній.