Ексдиректор з маркетингу Американської асоціації OOH-реклами вважає, що гравцям галузі в першу чергу потрібно зробити все можливе, щоб купувати та продавати рекламний інвентар стало якомога простіше.
Ефективність
Директорка з маркетингу Outfront Media про виключно важливу роль креативу в out of home медіа.
Модні бренди переосмислюють значення out of home реклами у світі, що змінився.
Про основні віхи становлення галузі зовнішньої реклами та ролі, що «Кока-Кола» зіграла в цьому процесі.
Емі Х’юстон, керівниця відділу соціальних медіа видання The Drum, про те, чому соцмережі й out of home реклама добре доповнюють один одного.
Якими б не були ваші комунікаційні завдання, бюджет, клієнтура та інші змінні,є багато способів домогтися успіху за допомогою out of home реклами.
Сторітелінг підвищує залученість, допомагає усвідомити нагальні проблеми та пробуджує у людей емоції, які звичайним комерційним повідомленням викликати неможливо.
Бюро маркетингу та вимірювання OOH-реклами Канади поспілкувалося з представниками Dentsu про сильні сторони OOH, переваги цифрового і класичного форматів і ролі креативу.
Короткий огляд впливу out of home реклами на інші канали маркетингової комунікації.
Такий тренд характерний для жителів мегаполісів.