DMP австралійського DOOH-оператора QMS буде доповнена транзакційними даними Visa, що надаються через платформу обробки та аналізу мобільних даних Hemisphere Digital.
Таргетинг
Оператор мобільного зв’язку оголосив про покупку Octopus Interactive, найбільшого в США оператора інтерактивних екранів в Uber та Lyft.
Тепер американські рекламодавці можуть купувати DOOH-аудиторію за давно знайомими й звичними для них профілями Comscore
Компанії об’єднують інструменти оцінювання ефективності кампаній: RADARProof та Foursquare Attribution.
Компанії запропонують брендам рішення на основі штучного інтелекту для демонстрації відвідувачам супермаркетів таргетованої реклами на внутрішньомагазинних екранах.
Визначенням і підрахунком займається модуль комп’ютерного зору й алгоритм штучного інтелекту.