Угода Ocean Outdoor і Admix відкриє дорогу цифровим білбордам всередині ігрового простору.
Бізнес
Британський офіс Бюро інтерактивної реклами поцікавився у трьох експертів у царині алгоритмічної купівлі DOOH тим, як вони бачать найближче майбутнє цифрового сегмента out of home медіа.
Шість зарубіжних галузевих експертів діляться думкою про те, чим буде жити міжнародний ринок out of home реклами в 2022 році.
Тепер американські рекламодавці можуть купувати DOOH-аудиторію за давно знайомими й звичними для них профілями Comscore
Ринок зовнішньої реклами у наступному році. Яким він буде з точки зору вартості рекламного контакту, розповсюдженості новітніх технологій, доступності сучасного інвентарю та готовності до експериментів із контентом — про це йшлося на зустрічі рекламодавців та агенцій, що її провів оператор зовнішньої реклами PRIME Group.
Завдяки партнерству в оператора з’явиться можливість алгоритмічно продавати інвентар DOOH-реклами по всій території США.
Хоча минулий рік і був найважчим в історії галузі, в 2021-му спостерігається пожвавлення. Очікується, що глобальний виторг у всіх сегментах OOH-медіа зросте на 6,6% до 55,03 млрд доларів.
Компанії об’єднують інструменти оцінювання ефективності кампаній: RADARProof та Foursquare Attribution.
За оцінкою eMarketer, цьогоріч витрати на OOH-рекламу в США зростуть на 14,5% і складуть 6,96 млрд доларів.
Американська SSP залучила 20 млн доларів венчурного капіталу і виділилася зі структури оператора OOH-реклами Intersection.