Компанія офіційно представила можливість для брендів розміщувати тікток-контент в середовищі Out Of Home.
Партнерства
До оновленого складу наглядової ради ВРК увійшла представниця рекламного холдингу Megapolis — Людмила Титаренко, CMO компанії.
Сукупна сума за Clear Channel Italy становить 15,1 млн євро, за Clear Channel Spain — 60 млн євро.
В пріорітеті — спільне обслуговування великої кількості клієнтів агенцій Carat, dentsu X та iProspect з категорії роздрібної торгівлі.
Агенції та бренди отримали змогу в алгоритмічний спосіб розмістити рекламу на цифровому інвентарі провідних європейських операторів OOH-реклами.
Volta, оператор мережі зарядних станцій для електромобілів, що працює за рекламною моделлю, встановить 1000 терміналів в 500 торговельних точках найбільшої в США аптечної мережі Walgreens.
Dentsu Malaysia обрала рекламно-технологічну компанію Hivestack новим партнером в області програматик DOOH-реклами на місцевому ринку.
Оператор мобільного зв’язку оголосив про покупку Octopus Interactive, найбільшого в США оператора інтерактивних екранів в Uber та Lyft.
Угода Ocean Outdoor і Admix відкриє дорогу цифровим білбордам всередині ігрового простору.
Тепер американські рекламодавці можуть купувати DOOH-аудиторію за давно знайомими й звичними для них профілями Comscore