Коли канали залучення клієнтів досягають межі своїх можливостей, а крива зростання стає пологою, це означає, що час змінювати медійну стратегію.
Ефективність
Завдяки тривимірній зовнішній рекламі бренди отримують неймовірні результати, а австралійці — незабутні враження.
3D-білборди набули світової популярності, оскільки пропонують брендам небувалий спосіб привернення уваги.
За словами експертки з медіаагенції, одне з найбільш хибних уявлень про DOOH полягає в тому, що це ніби інструмент суто для верхів’я маркетингової лійки.
Пріоритезація повідомлення та вміння вилучати зайві слова — важлива навичка для створення дієвої зовнішньої реклами.
Транзитна реклама (реклама на транспорті) — багатогранний канал з арсеналу Out Of Home медіа, що дозволяє брендам звертатися до тих, хто в дорозі.
Проблема багатьох рекламодавців полягає в тому, що вони тяжіють до створення безпечних сюжетів.
В США галузь OOH-реклами вже повністю відновилася, а в світовому масштабі має відновитись цьогоріч.
Лес Біне, керівник групи ефективності в adam&eveDDB та провідний дослідник маркетингової ефективності, розповідає Томасу Лілі, директору зі стратегії PHD Sweden, про практичні аспекти довгострокового формування брендів.
Медійна онлайн-реклама, зокрема автоматизована, перетворилася на потвору Франкенштейна.