Mobile + OOH кампанії дозволяють залучати користувачів у режимі реального часу, підвищувати релевантність кампанії та точніше визначати результативність зусиль.
Таргетинг
Як поведінкові дані, дані про домогосподарства та власні дані рекламодавців дозволяють проводити таргетовані кампанії, що викликають зацікавлення та спонукають до дії.
DMP австралійського DOOH-оператора QMS буде доповнена транзакційними даними Visa, що надаються через платформу обробки та аналізу мобільних даних Hemisphere Digital.
Оператор мобільного зв’язку оголосив про покупку Octopus Interactive, найбільшого в США оператора інтерактивних екранів в Uber та Lyft.
Тепер американські рекламодавці можуть купувати DOOH-аудиторію за давно знайомими й звичними для них профілями Comscore
Компанії об’єднують інструменти оцінювання ефективності кампаній: RADARProof та Foursquare Attribution.
Компанії запропонують брендам рішення на основі штучного інтелекту для демонстрації відвідувачам супермаркетів таргетованої реклами на внутрішньомагазинних екранах.
Визначенням і підрахунком займається модуль комп’ютерного зору й алгоритм штучного інтелекту.