Британське галузеве об’єднання Outsmart впроваджує систему відстеження та верифікації OOH-реклами — Playout.
Контроль і оцінювання ефективності
Завдяки інтеграції даних Catalina, Epsilon, IRI і NCSolutions в рішення In-Flight Sales Analysis рекламодавці отримали можливість на льоту оптимізувати DOOH-кампанії — в залежності від того, як реклама впливає на продажі.
Австралійський оператор OOH-реклами oOh!media розпитав засновника Seedooh Тома Ріхтера про значення верифікації для майбутнього out of home реклами.
Компанії об’єднують інструменти оцінювання ефективності кампаній: RADARProof та Foursquare Attribution.
Гендиректор Broadsign в Азійсько-Тихоокеанському регіоні про те, що таке ефірна довідка в контексті DOOH-реклами й чим вона відрізняється від POP в інтернет-рекламі.