Broadsign: як OOH-операторам підготувати мережі цифрових носіїв до того, щоб бути в змозі задовольнити зростальний попит на алгоритмічний спосіб купівлі рекламного інвентарю.
Основи
Можливості, які програматик-технології додали OOH-рекламі, дозволяють каналу краще вписуватися в медіамікс і посідати в ньому таке ж місце, що й інші цифрові канали.
Рекламно-технологічна компанія Hivestack стисло пояснює, що таке програматик-DOOH і чим це відрізняється від DOOH.
Що таке out of home реклама, які в неї сильні сторони, в якому напрямку розвивається — відповідь на ці та інші питання дає «Out Of Home Media Guide. Провідник світом зовнішньої реклами» за авторством PRIME Group.
У загальних рисах ринок out of home реклами складається з представників сторін пропозиції (оператори, платформи, продакшн) і попиту (рекламодавці, агенції).
DOOH — сучасна і покращена версія класичної OOH-реклами. У неї є все необхідне для залучення уваги й побудови серйозного охоплення. Наразі розкрито далеко не всі можливості цього медіа, але сам канал давно готовий виводити бренди на найвищий рівень.