Новости





Шлях до купівлі: як DOOH-реклама змінює шопер-маркетинг виробників товарів повсякденного попиту

Оскільки люди проводять все більше часу поза домом, важливо розширювати охоплення кросмедійних кампаній (вони тепер характеризуються великою часткою діджиталу) офлайн-комунікацією. DOOH, як новий компонент роздрібних медіамереж, допомагає заповнити прогалину між онлайном та офлайном і дозволяє брендам контактувати з потенційними покупцями на всіх етапах customer journey.



Виторг JCDecaux у 2021 році склав 2,7 млрд євро

Оператор OOH-реклами JCDecaux опублікував фінансові результати за 2021 рік. За звітний період оборот компанії збільшився на 18,7% — в основному завдяки розвитку цифрового сегмента.