Медійна агенція GroupM опублікувала результати опитування споживачів про ставлення до цифрової Out Of Home реклами.
Медійна агенція GroupM опублікувала результати опитування споживачів про ставлення до цифрової Out Of Home реклами.
PRIME Group підтримує українських підприємців, безплатно надаючи рекламні площини для розміщення комерційних повідомлень.
Оскільки люди проводять все більше часу поза домом, важливо розширювати охоплення кросмедійних кампаній (вони тепер характеризуються великою часткою діджиталу) офлайн-комунікацією. DOOH, як новий компонент роздрібних медіамереж, допомагає заповнити прогалину між онлайном та офлайном і дозволяє брендам контактувати з потенційними покупцями на всіх етапах customer journey.
Тези виступу Шона Рейлі, генерального директора Lamar Advertising, на конференції Morgan Stanley Tech, Media & Telecom, що проходила з 8 по 10 березня 2022 р.
Оператор OOH-реклами JCDecaux опублікував фінансові результати за 2021 рік. За звітний період оборот компанії збільшився на 18,7% — в основному завдяки розвитку цифрового сегмента.
Vistar Media, постачальник рішень для pDOOH, повідомив про стрімке збільшення кількості транзакцій у 2021 році.
Тези виступу Скотта Веллса, гендиректора Clear Channel Outdoor, на конференції Morgan Stanley Tech, Media & Telecom, що проходила з 8 по 10 березня 2022 р.
Американська асоціація OOH-реклами та консалтингова компанія Solomon Partners опублікували результати порівняльного аналізу CPM в рекламних каналах.
Асоціація зовнішньої реклами Австралії опублікувала інформацію про обсяг галузевого виторгу у 2021 році.
DMP австралійського DOOH-оператора QMS буде доповнена транзакційними даними Visa, що надаються через платформу обробки та аналізу мобільних даних Hemisphere Digital.