Обсяг американської галузі OOH реклами у третьому кварталі 2020 року скоротився на 36%

2

За даними Американської асоціації OOH реклами, обсяг галузевого виторгу в третьому кварталі 2020 року скоротився на 36% в порівнянні зі значенням показника за аналогічний період минулого року, і склав 1,27 млрд доларів. За дев’ять місяців обсяг виторгу зменшився до 4,6 млрд (-28,5%).

П’ятірку найбільших категорій рекламодавців утворюють: «інші місцеві послуги та розваги», «роздрібна торгівля», «страхування та нерухомість», «ресторани», «політична реклама» (Government Politics & Organizations). В останній категорії обсяг витрат у третьому кварталі 2020 року збільшився на 120% проти аналогічного періоду в минулому році.

Десятка найбільших рекламодавців кварталу (за зменшенням рекламного бюджету): Geico, Mcdonald’s, Apple, Allstate, Anheuser Busch, HBO, Amazon, MillerCoors, Cracker Barrel, Verizon.

40 зі 100 найбільших американських OOH рекламодавців з третього кварталу 2019 року збільшили вкладення в це медіа, а 14 — більш ніж подвоїли: Quibi, TripAdvisor, Vonage, PayPal, Oatly, WeWork, Boston Beer, Sly Fox Restaurant, Proximo Spirits Store, New York City Health & Hospitals Corporation, AdventHealth, FanDuel, Lerner & Rowe Attorneys, Russ Brown Attorney.

20% зі 100 найбільших американських OOH рекламодавців — технологічна компанія або D2C-бренд: Amazon, Apple, Comcast, Cox, Dell, DoorDash, DraftKings, Facebook, FanDuel, Google, Hulu, Netflix, PayPal, Quibi, Samsung, T-Mobile, TripAdvisor, Verizon, Vonage, WeWork.

У зв’язку із закриттям кінотеатрів по всій країні витрат на рекламу в цьому сегменті не було. Карантин вплинув і на розміщення в інших видах внутрішнього середовища, зокрема, в спортивних спорудах і стадіонах, ресторанах і барах, фітнес-центрах.