qtq80-MFK7Kg-e1607482543575

Міжнародні DOOH-платформи спільно вироблять єдиний підхід до класифікації інвентарю

2

Шість DOOH-платформ — Adomni, Broadsign, Place Exchange, Verizon Media, VIOOH і Vistar Media — об’єднали зусилля для стандартизації поняттєвого апарату цифрової out of home реклами з метою спрощення алгоритмічної торгівлі інвентарем. Консорціум вже опублікував набір відповідних до специфікації OpenRTB 2.5 рекомендацій для позначення DOOH-інвентарю на программатик-майданчиках. Рекомендації покликані забезпечити однакове розуміння термінів сторонами попиту і пропозиції на всіх етапах взаємодії. Роз’яснення стосуються типів екранів, аудиторії та середовища. Учасники консорціуму розраховують, що результат їх роботи позитивно позначиться на ймовірності знаходження необхідних типів інвентарю та можливостях таргетингу.

Зараз під час купівлі DOOH-інвентарю для позначення одного і того ж типу екрану або середовища, де розміщена реклама, використовуються різні способи найменування. Наприклад, терміни «Роздрібна торгівля» і «Торговий центр», як показує досвід, використовуються як синоніми. У контексті алгоритмічної медіакупівлі така непослідовність ускладнює здійснення DOOH-транзакцій, в яких зазвичай залучено інвентар різних операторів, що надається через різні SSP.

Рекомендації спрямовані на усунення розбіжностей і скорочення термінологічної фрагментації. Вони забезпечують операторів і SSP загальними інструкціями щодо позначення екранів і середовища їх розміщення. Так, наприклад, пропонується «Роздрібну торгівлю» вважати батьківським елементом, а «Торговий центр», «АЗС», «Аптеку», «Продуктовий магазин» і т. п. — дочірніми.

Набір рекомендацій — перший результат співпраці учасників консорціуму, чия робота націлена на розробку й впровадження загальної таксономії та стандартів, які допоможуть в популяризації алгоритмічної торгівлі інвентарем DOOH-реклами.