Дослідження

У Великій Британії кожний сьомий рекламодавець планує мати окремий бюджет на програматик DOOH, — дослідження

У Великій Британії кожний сьомий рекламодавець планує мати окремий бюджет на програматик DOOH, — дослідження

Платформа VIOOH опублікувала щорічний звіт State of the Nation. З нього випливає, що 31% британських рекламодавців за останні 12–18 місяців включали до медіапланів pDOOH.

Дослідження Nielsen підтверджує ефективність реклами в аеропортах

Дослідження Nielsen підтверджує ефективність реклами в аеропортах

Дослідження охоплює різні сегменти аудиторії, розглядає, як споживачі взаємодіють з брендами в аеропортах, а також ступінь сприйнятливості важкодоступного сегменту осіб, що ухвалюють рішення у сфері бізнесу.