Проєкт покликаний нагадати про руйнування, які завдали росіяни українським містам і про близькість війни.
Кейси
Ambient-кампанія The Spectacular Save миттєво потрапила в TikTok та на Reddit, а звідти привернула увагу традиційних ЗМІ.
Для популяризації безалкогольного різновиду свого напою серед парагвайців бренд провів незвичну кампанію у зовнішній рекламі.
OOH-кампанію Megh Santoor чаю Brooke Bond «Тадж Махал» занесено до «Світових Рекордів Гіннеса» за «найбільший у світі екоінтерактивний білборд».
Видовище створено на LED-куполі музично-розважальної арени MSG Sphere.
Кампанія шведської ІТ-консалтингової компаній Castra, на перший погляд, не має жодного сенсу, принаймні для пересічного перехожого.
Весела й невимушена кампанія byAmazon, власної лінійки харчових продуктів техгіганта, намагається зруйнувати стереотипи довкола продтоварного напрямку компанії.
На створення екстендеру у вигляді античної колони зі «статуєю» бренд надихнула любов італійців до відповідних скульптур.
В Австралії OOH-носії розміщені у кількох кліматичних системах, тож кому як не місцевим операторам знатися на тонкощах використання погодних тригерів.
Кампанія #TakeATaste Now має сприяти пробному споживанню напою, і проходить за підтримки мережі магазинів Tesco.