4 міфи про зовнішню рекламу, що досі існують у Великобританії

14

Білборди — один з найбільш ранніх видів реклами. Від часів свого першого різновиду, що з’явився ще в Стародавньому Єгипті, вони пройшли довгий шлях розвитку. Дивно, але про цей засіб комунікації досі чимало хибних уявлень. Розглянемо найпоширеніші з «міфів».

Міф №1: білборди морально застаріли

Допоки люди виходять з дому, переміщаються містом або подорожують між містами, out of home реклама не втратить актуальність. На відміну від «нових» медіа, зовнішня реклама дозволяє звернутися до широкої аудиторії споживачів, які живуть або працюють в певному місці. Ба більше, рекламні щити завдяки своїм розмірам (важко не помітити) і постійному «мовленню» (24/7; ні вимкнути, ні перемкнути, ні перемотати) — економічно ефективний засіб масової комунікації.

Міф №2: усі навколо рекламуються в інтернеті, через те зовнішня реклама доживає останні дні

Хто б і для яких цілей не використовував онлайн-рекламу, це ніяк не впливає на те, що зовнішня реклама, як і раніше, допомагає компаніям розв’язувати комунікаційні задачі: від збільшення обізнаності до сприяння продажам. Адже інструмент маркетингу, який засвідчив ефективність для однієї компанії, зовсім не обов’язково допоможе іншій. Найбільш успішні ті стратегії, що враховують поведінку і звички цільової аудиторії. Як правило, щоб виділитися на тлі конкурентів і забезпечити високі показники ефективності комунікації, потрібно продумане поєднання інструментів онлайн — і офлайн-маркетингу. І пам’ятайте — запорука успіху полягає в повторенні (частотно-охопні характеристики кампанії).

Міф №3: всіма білбордами володіє одна компанія

Якщо коротко, це не так. Дійсно, назви міжнародних операторів, що віддавна працюють по всій Європі (JCDecaux, Clear Channel Outdoor та ін.), на слуху. Однак крім них є й багато інших: менших і молодших, але з ідеями, що допомагають галузі розвиватися. Найчастіше невеликі компанії спеціалізуються на роботі з клієнтами з обмеженого числа категорій і знають місцеві ринки як свої п’ять пальців.

Міф №4: тижневого розміщення достатньо, щоб залучити купу клієнтів

Про яке б медіа не йшлося, кампанія тривалістю в тиждень — марнотратство. Щоб аудиторія засвоїла повідомлення потрібно 5–7 рекламних контактів. Тому, якщо хочете оптимізувати рентабельність інвестицій, важливо думати про довгострокову перспективу. Чим довше триває кампанія, тим вище ймовірність привернути до себе увагу.