GameDay billboard_1

Горілчаний бренд GameDay завдяки зовнішній рекламі розраховує на фурор під час Супербоулу

6

Думки з приводу того, як пандемія вплинула на сферу out of home реклами в Тампі, де 7 лютого пройде фінал чемпіонату з американського футболу, розділилися. Однак пандемія не завадила новій марці горілки GameDay провести просту, але ефективну локальну OOH-кампанію для підвищення рівня обізнаності про бренд і збільшення продажів.

Проба пера

Бренд GameDay народився у Флориді. Він позиціюється, як напій для спортивних уболівальників і студентів. У 2019 році марку створили два експерти лікеро-горілчаної промисловості: Рей Хорал і Зак Девід. Першу out of home кампанію GameDay провів у серпні 2020 року в чотирьох містах Флориди: Тампі, Джексонвіллі, Гейнсвіллі й Орландо. То була серія сюжетів з написом: «Гру. Закінчено. Твоя нова улюблена горілка». В першу чергу кампанія створювалася, щоб привернути увагу водіїв і перехожих, проте в ній був ще один компонент — мобільний ретаргетинг.

Щоб реалізувати задумане GameDay заручилася підтримкою оператора OOH-реклами Clear Channel Outdoor, який запропонував зробити мобільний ретаргетинг за допомогою власного інструментарію RADAR. Модуль RADAR Connect (фірмова реалізація технології геозонування) збирає ідентифікатори мобільних пристроїв, що знаходяться поруч з рекламними конструкціями Clear Channel Outdoor, для подальшої демонстрації мобільної реклами на цих пристроях.

«Ми повинні були зробити щось інноваційне у своєму сегменті, адже горілка — надто висококонкурентний ринок. Ми не бренд національного масштабу, й наші акції не обертаються на біржі, — говорить Рей Хорал. — Нам потрібно було зробити щось таке, що дозволило б заслужити довіру гуртовиків, споживачів і роздробу».

GameDay-billboard

Кампанія увінчалася успіхом: онлайн-конверсія запрацювала. У GameDay кажуть, що мобільний ретаргетинг забезпечив 65% відвідувань вебсайту, а показник клікабельності склав 0,23%.

Ден Леві, директор з маркетингу Clear Channel Outdoor, зазначив, що таке значення CTR у два рази перевищує середнє по галузі. Він також додав, що поєднання білбордів з мобільною рекламою більш ефективне, ніж те чи інше роздільно.

Бренд також виконав завдання з підвищення рівня обізнаності. Зокрема, рекламна кампанія привернула увагу комітету з організації Супербоула в Тампі, і в результаті GameDay став партнером комітету.

Супербоул

Фінальний матч відбудеться 7 лютого 2021 року. Цього дня стадіон прийматиме 22 тис. вболівальників, серед яких 7,5 тис. вакцинованих медпрацівників. Напередодні заходу реклама GameDay експонуватиметься на 32 білбордах в агломерації Тампа-Бей і в Сент-Пітерсберзі. За словами Хорала, кампанія стане для бренду «виходом у світ».

GameDay і Clear Channel Outdoor планують включити в кампанію соціальний елемент — вбудовувати в рекламні сюжети пости вболівальників. Для цього під час заходу виставки «Супербоул Експірієнс», що супроводжує основний захід, GameDay запропонує любителям спорту публікувати у Твіттері та Інстаграмі фотографії з хештегом #GameDayVodka. Після модерації пости будуть інтегровані в зовнішню рекламу горілчаного бренду.

«Під час першої OOH-кампанії ми засвоїли: що має добрий вигляд в PowerPoint, зовсім не обов’язково буде так само мати гарний вигляд на щиті. Краще менше, та краще. Чітке послання і нічого зайвого», — говорить Хорал.