The Giving Back Story

OOH-реклама сприяє розвитку громад, — досвід Великої Британії

8

Нещодавно опублікований у Великій Британії звіт висвітлює, як дохід від Out Of Home реклами реінвестується в Лондон, сприяє розвитку циркулярної економіки, фінансує місцеву інфраструктуру та різноманітні ініціативи.

Звіт „Out-of-home Advertising: The Giving Back Story“ є результатом спільної праці OOH-операторів Clear Channel, Global, JCDecaux, галузевого об’єднання Outsmart та органа управління транспортною системою Лондона Transport for London (TfL). Його мета — кількісна оцінка впливу OOH-реклами на громади, інфраструктуру та навколишнє середовище в столиці Великої Британії.

У 2021—2022 роках TfL отримав 97 млн фунтів стерлінгів доходу від комерційної діяльності, в тому числі рекламної, що еквівалентно вартості 38,8 млн поїздок у першій зоні лондонської підземки.

Кожен фунт, який TfL отримує від комерційної діяльності, реінвестується у мережу, щоб Лондон і надалі рухався.Джон Піццамігліо, керівник відділу рекламної стратегії Transport for London

Звіт свідчить, що галузь OOH-реклами «істотно профінансувала» органи місцевого самоврядування й транспортні компанії, щоб ті реінвестували в покращення суспільного обслуговування. Загалом у 2008—2017 роках британська галузь інвестувала 710 млн фунтів стерлінгів у встановлення та обслуговування об’єктів громадської інфраструктури.

Надходження від OOH-реклами дозволили встановити нові вуличні меблі, включаючи пункти з автоматичним зовнішнім дефібрилятором, які були використані 343 рази в Лондоні та за його межами.

У лондонському боро Тауер-Гемлетс є автобусні зупинки, підключені до 4G, а по всьому Лондону та країні є рекламно-інформаційні термінали Street Hub, що безплатно пропонують Wi-Fi, телефонні дзвінки, можливість швидко підзарядити пристрій, сенсорний екран для пошуку місцевої інформації та кнопку виклику служби порятунку 999.

У звіті йдеться і про використання повітряних фільтрів, що створюють зони чистого повітря на станції Мерілебон, та інтегрованих датчиків, що моніторять якість повітря на вулицях боро Баркінг і Дагенем.

Оператори OOH-реклами долучаються до екологічних ініціатив, спрямованих на використання 100% відновлюваної енергії для живлення рекламних носіїв; таких, що сприяють біорізноманіттю за допомогою газонів на дахах автобусних зупинок (1 тис. об’єктів), а також інвестування в проєкти з озеленення та відновлення.

У 2022 році галузь підтримала понад 330 малих підприємств або стартапів та понад 100 благодійних організацій по всьому Лондону. Загалом безплатно проведено 250 DOOH-кампаній в інтересах місцевого бізнесу, що підтримував громади під час пандемії.

У звіті наводяться аргументи на підтримку тези, що OOH-реклама є не лише одним з найсильніших каналів для донесення інклюзивних повідомлень, але й одним з найкращих для охоплення різноманітних аудиторій. Як приклад згадано кампанії, присвячені до місяця історії ЛГБТ+, річниці з дня вбивства Джорджа Флойда, використання Британської жестової мови в інформаційних технологіях.

Out Of Home медіа є яскравим прикладом того, як реклама стимулює економічне зростання і водночас приносить користь суспільству через інвестиції, які вона спрямовує в міста. Сила Out Of Home проявляється в її здатності розширювати можливості невеликих місцевих брендів, трансформувати громадську думку, а також сприяти розвитку циркулярної економіки.Стівен Вудфорд, генеральний директор Advertising Association