OOH-реклама сприяє розвитку громад, — досвід Великої Британії
Нещодавно опублікований у Великій Британії звіт висвітлює, як дохід від Out Of Home реклами реінвестується в Лондон, сприяє розвитку циркулярної економіки, фінансує місцеву інфраструктуру та різноманітні ініціативи.
Звіт „Out-of-home Advertising: The Giving Back Story“ є результатом спільної праці OOH-операторів Clear Channel, Global, JCDecaux, галузевого об’єднання Outsmart та органа управління транспортною системою Лондона Transport for London (TfL). Його мета — кількісна оцінка впливу OOH-реклами на громади, інфраструктуру та навколишнє середовище в столиці Великої Британії.
У 2021—2022 роках TfL отримав 97 млн фунтів стерлінгів доходу від комерційної діяльності, в тому числі рекламної, що еквівалентно вартості 38,8 млн поїздок у першій зоні лондонської підземки.
Звіт свідчить, що галузь OOH-реклами «істотно профінансувала» органи місцевого самоврядування й транспортні компанії, щоб ті реінвестували в покращення суспільного обслуговування. Загалом у 2008—2017 роках британська галузь інвестувала 710 млн фунтів стерлінгів у встановлення та обслуговування об’єктів громадської інфраструктури.
Надходження від OOH-реклами дозволили встановити нові вуличні меблі, включаючи пункти з автоматичним зовнішнім дефібрилятором, які були використані 343 рази в Лондоні та за його межами.
У лондонському боро Тауер-Гемлетс є автобусні зупинки, підключені до 4G, а по всьому Лондону та країні є рекламно-інформаційні термінали Street Hub, що безплатно пропонують Wi-Fi, телефонні дзвінки, можливість швидко підзарядити пристрій, сенсорний екран для пошуку місцевої інформації та кнопку виклику служби порятунку 999.
У звіті йдеться і про використання повітряних фільтрів, що створюють зони чистого повітря на станції Мерілебон, та інтегрованих датчиків, що моніторять якість повітря на вулицях боро Баркінг і Дагенем.
Оператори OOH-реклами долучаються до екологічних ініціатив, спрямованих на використання 100% відновлюваної енергії для живлення рекламних носіїв; таких, що сприяють біорізноманіттю за допомогою газонів на дахах автобусних зупинок (1 тис. об’єктів), а також інвестування в проєкти з озеленення та відновлення.
У 2022 році галузь підтримала понад 330 малих підприємств або стартапів та понад 100 благодійних організацій по всьому Лондону. Загалом безплатно проведено 250 DOOH-кампаній в інтересах місцевого бізнесу, що підтримував громади під час пандемії.
У звіті наводяться аргументи на підтримку тези, що OOH-реклама є не лише одним з найсильніших каналів для донесення інклюзивних повідомлень, але й одним з найкращих для охоплення різноманітних аудиторій. Як приклад згадано кампанії, присвячені до місяця історії ЛГБТ+, річниці з дня вбивства Джорджа Флойда, використання Британської жестової мови в інформаційних технологіях.