Британське відділення Бюро інтерактивної реклами опублікувало глосарій DOOH
Глосарій DOOH складено відповідною консультативною групою у складі IAB UK, асоціацією учасників британського ринку OOH-реклами Outsmart і галузевим вимірювачем Route.
Інтелектуальний продукт примітний тим, що є першим результатом спільної діяльності учасників британського ринку DOOH-реклами, в якому досягнуто згоди щодо термінології в області вимірювань, программатик і таргетингу. За останні кілька років цифровий сегмент OOH-реклами у Великобританії розвинувся до стану, коли більша частина медіакупівлі відбувається алгоритмічно.
Зараз глосарій має регіональну специфіку, проте автори планують просувати його на глобальному рівні й використовувати як основу для розробки міжгалузевих стандартів.
Узгодження основного набору спеціальних термінів не тільки підвищує доступність каналу для рекламодавців, але і є важливою умовою для досягнення вищого ступеня прозорості та стійкості сегмента, що стрімко розвивається.Тіна Лакхані, керівник відділу рекламних технологій IAB UK
Поняттєвий апарат — основа підзвітності медіа. Оскільки престиж і технічні можливості DOOH-реклами ростуть — канал щотижня охоплює понад 60% населення країни та надає просто-таки фантастичні можливості для таргетингу і динамічного креативу — співпраця IAB UK і Outsmart в області стандартизації сповнена сенсу.Тім Ламб, директор Outsmart
Серед усіх медіавалют положення Route унікальне, оскільки ми вимірюємо так звані viewed impacts, а не OTS чи impressions. Глосарій враховує цю вкрай важливу з точки зору забезпечення прозорості та підзвітності відмінність.Роберт Рей, генеральний директор Route