Зовнішня реклама Дніпра переходить у тінь

12

Індустріальний комітет зовнішньої реклами України (ІКЗР) отримав повідомлення єдиного дослідника ринку DOORS Consulting про обмеження ним досліджень реклами у Дніпрі. Згідно з повідомленням компанії, рішення спричинене ситуацією, яка склалася з даними щодо рекламних площин провідних дніпровських власників реклами.

Припинивши фінансування досліджень своїх поверхонь під час карантину у 2020-му році, найбільші дніпровські оператори — «Алесан» і «Біо-Форс» — не поновили участі у ринковій ініціативі моніторингу і скорингу реклами. Оператори не надають даних щодо власних носіїв, таким чином позбавляючи учасників ринку актуальної інформації, що необхідна для повноцінних коректних досліджень реклами у місті.

Через це дослідження рекламних площин Дніпра із застарілими даними буде обмежено. Станом на 2020 рік у Дніпрі налічувалося близько 2,8 тис. рекламних площин, з них близько 1,6 тис. належали «Алесану» і «Біо-Форсу»; моніторинг і медіаметричні обчислення цих площин не надаватимуться дослідником з найближчої інспекції (10 липня).

Дані щодо рекламних площин інших операторів Дніпра, які беруть участь у дослідженнях, надаватимуться в повному обсязі, повідомляє DOORS Consulting.

Дніпро входить до п’ятірки найбільших міст, де досліджується зовнішня реклама; частка рекламного інвентарю з-поміж усіх українських міст — 5,1% площин (4,3% рекламних бюджетів станом на травень 2021); індикативна вартість реклами — 4,4%. Індустріальний комітет зовнішньої реклами і DOORS Consulting сподіваються на повернення найбільших власників рекламних конструкцій Дніпра у дослідження і докладуть зусиль, щоби мінімізувати можливі втрати інвестицій у зовнішню рекламу міста.Лариса Булатова, голова ІКЗР

Індустріальний комітет зовнішньої реклами України (ІКЗР) створений у 2010 р. На сьогодні в ІКЗР представлені оператори, які є лідерами українського ринку зовнішньої реклами, та провідні рекламні агенції. Членами Індустріального комітету є оператори: BigBoard Ukraine, Perekhid Outdoor, РТМ-Україна, PRIME Group, Octagon Outdoor. Рекламні групи та агентства: Posterscope Ukraine, GroupM, Publicis Groupe Ukraine, RAZOM group, Media Systems, Optimum Media Ukraine. Загальна частка рекламних бюджетів у зовнішній рекламі з-поміж операторів, членів ІКЗР, по Україні становить близько 50%. Консолідована частка рекламних агенцій — 55-60%.

У 2019 р. ІКЗР подовжив контракт із дослідниками ринку DOORS Consulting і «Комунікаційним альянсом». DOORS Consulting займається дослідженням аудиторії зовнішньої реклами відповідно до технічного завдання ІКЗР. За повідомленням DOORS Consulting, усього за роки досліджень витрати на їх проведення у Дніпрі перевищили 12 млн грн, з них на запуск повного дослідження дніпровської реклами витрачено близько 1,1 млн грн.