Селфі з білбордом, як символ остаточної й безповоротної перемоги над життям
Джино Сесто, засновник і генеральний директор Dash Two
У серпні вже не надто популярний американський актор і комік Стівен Гловер, відомий як Стів-О з шоу «Диваки» (Jackass), провернув в Лос-Анджелесі зухвалий трюк, чим знову привернув до себе увагу.
Комедійний актор прикріпив себе клейкою стрічкою до білборда, що анонсував його нове шоу. Звідки взагалі про це стало відомо? Він опублікував в Інстаграмі історію, мовляв, усім привіт, я норм, але за півтори години експонування тіло поболює.
Витівка стрімко «завірусилася» — хіба жарт, 5 млн підписників — і про актора заговорили, як не говорили десь з початку двохтисячних. Допоки пожежна дружина не прибула демонтувати Стівена, його сценічний псевдонім потрапив в тренди обговорень в соцмедіа. З точки зору earned media, комік отримав відмінний результат і підігрів до себе інтерес напередодні виходу шоу.
Трюк згенерував висвітлення в медіа в еквіваленті сотень тисяч доларів. Однак, якби не Інстаграм і численні підписники Стівена, аудиторія білборда обмежилася б водіями, що проїжджають бульваром Норт-Кахуенга.
Стів-О у своєму підході не самотній. Ми увійшли в епоху, коли соцмедіа й out of home злилися в щось нове, коли знаменитості фотографуються на тлі своїх білбордів і до загального захоплення викладають знімки в Інстаграм. Істаборди? Білграм? Як не назви — це працює.
View this post on Instagram
Пам’ятаєте цифрові фоторамки, що їх років десять тому всі купували бабусям і дідусям, аби на них крутилися найяскравіші моменти з вашого фотоапарату? Такий собі ретельно підібраний погляд на ваше життя.
Так ось, Інстаграм перетворює білборди в те ж саме. Зірки просувають культ самого себе, фотографуючись поруч з рекламними щитами, на яких продаються їхні товари.
Це приклад того, наскільки впливовими стали соціальні медіа, а також «прикол», який хочуть спробувати багато клієнтів. Ми в Dash Two вже кілька місяців спостерігаємо за тим, як це захоплення стрімко набирає обертів, і вважаємо, далі — більше.
Вплив Інстаграму
Інстаграм став місцем, де себе можна і потрібно показувати, як це робить безліч зірок і впливових мережевих персонажів. Якщо вам потрібні переконливі аргументи, зверніть увагу на наступні цифри:
- щомісяця платформою користується мільярд людей
- майже дві третини користувачів заходять щодня
- у додатку вони проводять в середньому 28 хвилин кожен день
Аудиторія платформи — в основному молодь, і рекламодавцям це подобається. Дві третини населення США у віці від 18 до 27 років користуються Інстаграмом — це найпопулярніша соціальна мережа серед підлітків. Так, навіть популярніша за Snapchat. І все це має відношення до зовнішньої реклами. Згідно з результатами дослідження Nielsen “Ads Driving Online Activity”, кожен четвертий дорослий американець публікував щось в Інстаграмі після контакту із зовнішньою рекламою.
Сфери застосування
Коли це стало модним ніхто точно не знає. Безумовно, не рік, і не два тому. Селфі з білбордом роблять в таких випадках:
Самореклама. У випадку зі Стівом-О (і він не один) селфі з зовнішньою рекламою є засобом самопросування. Це спосіб привернути увагу до майбутнього шоу, виходу альбому або фільму, і можливість показати, що «ця людина он як багато здобула». Не кожен може похвалитися білбордом на Сансет-стріп, а якщо у когось виходить, значить, людина впливова.
View this post on Instagram
Конкурс. Знаменитість може опублікувати фотографію свого білборда і запропонувати людям знайти його або вгадати, де він знаходиться. Конкурси — спосіб залучити аудиторію. Завдячуючи їм, з постом взаємодіють тисячі, а так пост може залишитися просто картинкою.
View this post on Instagram
Заради шанувальників. Багато зірок використовують момент успіху, коли їх зображення вперше з’являється в зовнішній рекламі, щоб опублікувати селфі з вдячністю фанатам: «Без вашої підтримки, я б ніколи не засвітився на Таймс-сквері». Виглядати це може марнославно, нерозумно або щиро — залежить від особистості — однак публіці такі сентименти «заходять».
View this post on Instagram
Заради приколу. Серед знаменитостей є підгрупа (нечисленна), яка вважає, що бути зіркою — круто, і отримує від цього задоволення. Помітивши свій білборд, вони можуть сфотографувати його і зробити пост, просто підкорившись швидкоплинному пориву, а не цілеспрямовано в рамках кампанії з просування. Це характерно для зірок, що сходять, а досвідчені інфлюенсери вчиняють інакше.
«Привіт, мам, це я!»
Чому насправді люди прагнуть славнозвісності, позаяк показати батькам, що вони здобули? Соціальні медіа — місце, де люди демонструють успіх. А що є свідченням про остаточний і безповоротний успіх, як не білборд із твоїм обличчям та ім’ям! Не дивно, що так багато зірок поспішають поділитися радістю.
Саме чудове в селфі з білбордом — пост стає історичною пам’яткою. Через місяці люди все ще будуть бачити цей білборд в Інстаграмі зірки (ефект цифрової фоторамки). У наш час, якщо щось не задокументовано в цифровому вигляді, вважай, ніколи цього і не було. А селфі з білбордом — ненудний спосіб спостерігати за ходом кампанії або простежити за висхідною траєкторією зірки.
View this post on Instagram
З точки зору контент-маркетингу, селфі з білбордом збільшують активність в стрічці зірки, тому публікація таких фотографій повністю виправдана. Навіть ті, хто має мільйони підписників, прагнуть розширювати аудиторію.
Звичайні люди та білборди
Селфі з білбордом — привілей не тільки багатих й уславлених, хоча серед них це найбільш розповсюджено. Під час пандемії поширення в зовнішній рекламі отримали персональні звернення до звичайних людей. Цього року багато батьків вітали дітей із закінченням вишу. Аналогічна активність очікується і до Дня святого Валентина.
It felt weird, maybe even futile, to celebrate my achievement at home, esp as the pandemic exacerbates an already vanishing job market. But, I gotta say, this ostentatious display of support from my Dad, who didn't graduate high school, has got me feeling proud of myself today. pic.twitter.com/DqKMN2eXrB
— Brandon Truett (@bwtruett) May 5, 2020
Публікація в Інстаграмі селфі на тлі білборда з метою відзначити вихід у зовнішній рекламі, дозволяє увічнити в пам’яті цю подію. Чи пропонуєте ви руку і серце коханій людині або вітаєте пару з новонародженим — білборди допоможуть зробити це ефектно, а Інстаграм — збереже пам’ять про цю історію.