Social + OOH = любов
Емі Х’юстон, керівниця відділу соціальних медіа The Drum
Багато в чому історія OOH-реклами повторює шлях розвитку людського спілкування. Споконвіку ми послуговуємося зображеннями для спілкування один з одним. Стародавній Єгипет був однією з перших цивілізацій, де комунікація відбувалась в публічному просторі. Тоді для повідомлень бюрократичного характеру використовували камені, покриваючи їх ієрогліфічним письмом.
Перенесемося на кілька тисяч років вперед. Що ми бачимо? Для підвищення обізнаності так само використовують широкомасштабне просування в громадському просторі!
Думка про те, що OOH і соцмедіа утворюють ефективний дует, не нова. Але цікаві причини цього зв’язку. По суті, «магія» соціальних медіа — в можливості ділитися контентом. І хоч реклама в наших стрічках доведена до сліпучого блиску, враження від незвичайного рекламного прояву в реальному житті не має собі рівних.
Я думаю, причиною тому — ностальгія. До початку 2000-х саме зовнішня реклама була вінцем творчої досконалості у світі реклами. Людям донині подобається реклама в її первозданному вигляді. При цьому вони хочуть ділитися побаченим з однодумцями, і це завдання чудово вирішують соціальні мережі.
OOH-реклама дає можливість познайомитися з брендом в реальному світі. Їй достатньо одного зображення, відео або слогану, щоб розповісти багато про що. Впізнавані «дух» та ідейність бренду приваблюють аудиторію. Вони об’єднують і дозволяють відчути себе частиною чогось більшого. І цей сторітелінговий аспект комунікації є запорукою того, що кросмедійні зусилля бренду матимуть максимальний за своєю силою вплив.
Цифрова out of home реклама — ще одна область, в якій добре помітні подібності між сферами OOH і Social. Контент для цих каналів схожий і добре працює і там, і там. Короткі відеоролики без звуку дозволяють легко перейти від OOH до онлайн-реклами.
За роки використання омніканальної комунікації багато брендів віднайшли свою «золоту середину». Недавня OOH-кампанія Mcdonald’s ‘Lights On’ отримала високу оцінку серед користувачів соцмереж за мінімалістичний, але миттєво впізнаваний дизайн.
А робота Сема Хеннінга в рамках проєкту ‘One Minute Briefs’, не маючи втілення в реальному світі, за кілька днів облетіла весь інтернет.
Те ж сталося зі спецпроектом для спредів Marmite Dynamite в Лондоні.
Що ж спільного у цих OOH-кампаній, що викликали такий інтерес в соціальних мережах? Думаю, люди втомилися від короткозорого креативу й хочуть бачити грамотно реалізовані далекоглядні ідеї. Творчість захоплює. А добротні ідеї заслуговують визнання як в онлайн, так і в офлайн-світі.