«Мейбеллін» проводить найбільшу у світі тривимірну OOH-кампанію
14
У Великій Британії агенція OOH-реклами Kinetic, медійна агенція EssenceMediacomX та студія DOOH-контенту DOOH.com проводять Out Of Home кампанію туші для вій Maybelline New York „The Surreal Falsies“.
Це найбільша у світі за масштабом — 280 екранів різних форматів — кампанія з тривимірним сюжетом.
Це найбільша за масштабом 3D-кампанія, яку бачив світ. Це колосальне зусилля, що відповідає комерційним принципам нашої галузі щодо охоплення. Масштабна 3D DOOH-реклама є наступним витком еволюції й новою, встановленою вище, планкою креативних рішень з використанням технології вимушеної перспективи. Величезна подяка всім операторам за сприяння у тому, щоб тривимірні елементи на екранах виглядали відповідно.Ендрю Ньюман, генеральний директор DOOH.com
Кампанія відбувається у різних сегментах Out Of Home медіа, включаючи центральні вулиці, торговельні центри, залізничні станції.
Комунікація орієнтована на центеніалів та молодшу підгрупу міленіалів. В 10- та 20-секундних сюжетах фігурує Мей, цифровий аватар, створений Maybelline New York і змодельований для 3D-реклами студією DOOH.com. Кожний екран ретельно підібрано з урахуванням найкращого кута огляду — аби креатив виглядав так, ніби виходить за межі екрана, незалежно від того, де знаходиться глядач.
Ми дуже раді бачити туш для вій Maybelline „The Surreal Falsies“ на національному рівні в різних форматах та середовищах OOH-реклами! Ця кампанія є першою у своєму роді, її планування та кропітка робота — щоб аватар Мей всюди виглядав у 3D як треба — тривали місяці. Приємно спостерігати за тим, як косметичні бренди типу Maybelline New York торують шлях в цьому медіа й послуговуються всіма його творчими перевагами.Артеміс Крістодулу, менеджерка по роботі з клієнтами Kinetic
3D DOOH-реклама — природний вибір для кампанії, що базується на «сюрреалістичній» історії для метавсесвіту. Кампанія за допомогою привабливого контенту забезпечує тісніший зв’язок між брендом та цінною різноманітною аудиторією в середовищі, де люди готові приймати рішення про покупку.Дельфіна Консіньї, комерційна директорка бренду Maybelline New York компанії L'Oréal
Окрім Out Of Home розміщення, що триває з 17 квітня по 7 травня на інвентарі JCDecaux, Clear Channel, Ocean Outdoor та Open Media, кампанія проходить на телебаченні й в інтернеті.