Nielsen-Airport-Insights-Study-2022-1

Дослідження Nielsen підтверджує ефективність реклами в аеропортах

4

Американський оператор OOH-реклами Clear Channel Outdoor опублікував результати дослідження споживачів, яке підтвердило, що реклама в аеропортах є високоефективним засобом охоплення постійних пасажирів. Дослідження проведено компанією Nielsen. Робота дає уявлення про реакцію постійних пасажирів і пасажирів бізнес-класу на рекламу в аеропортах та їхню поведінку після контакту з рекламою.

Враховуючи, що середній час перебування в аеропортах становить понад годину, це середовище пропонує брендам унікальні можливості взаємодії зі споживачами. В аеропортах 79% постійних пасажирів хотіли б ознайомитись з новинками, 63% зацікавлені долучитись до програми лояльності авіакомпанії, 47% приваблює можливість зробити фото в селфі-зоні бренду.

Дослідження охоплює різні сегменти аудиторії, розглядає, як споживачі взаємодіють з брендами в аеропортах, а також ступінь сприйнятливості важкодоступного сегменту осіб, що ухвалюють рішення у сфері бізнесу.

Постійні пасажири-бізнесмени повернулися: 87% планують протягом року здійснити від трьох ділових мандрівок.

Основна мета дослідження — зрозуміти нову хвилю постійних пасажирів-бізнесменів. І воно підтвердило, що верхівка сегмента осіб, що ухвалюють рішення у сфері бізнесу, не тільки подорожують, а й звертають увагу на рекламу в аеропортах.

56% постійних пасажирів-бізнесменів згадували побачену в аеропорті рекламу.

49% відреагували на рекламу дією. Так, 47% відвідали вебсайт бренду, 36% завантажили мобільний застосунок, 26% поділились інформацією з колегою.

Ми досягли великих успіхів у сфері реклами в аеропортах і тепер забезпечуємо брендам більшу залученість аудиторії, що сприяє досягненню потрібних результатів від привабливого сегменту аудиторії — постійних пасажирів. Знову і знову реклама в аеропортах трансформує банальну «тривалість перебування» в інноваційний та надихаючий досвід взаємодії з брендом. Це дослідження підкреслює важливість всіх точок взаємодії в аеропорту від моменту, коли пасажир заходить до термінала відправлення, і допоки він не опиниться у пункті призначення. Враховуючи сплеск попиту на авіаперевезення та те, що авіакомпанії вже пішли назустріч мандрівникам, додавши більше рейсів, брендам варто розглянути можливість проведення дієвих та ефективних рекламних кампаній, щоб охопити такі бажані сегменти як ділові люди та туристи.Мортен Готтеруп, президент підрозділу реклами в аеропортах Clear Channel Outdoor

Дослідження проведено в США восени 2022 року методом онлайн-опитування. Вибірка склала 1,7 тис. осіб.