OAAA_letter_logo

OOH-реклама ефективно генерує пошуковий трафік, — дослідження

49

Американська асоціація OOH-реклами (OAAA) і дослідницька компанія Comscore вивчили зв’язок між рекламою, онлайн-активністю та медіавитратами. Результати опитування споживачів „Consumer Insights: OOH and Online Activation“ свідчать, що попри те, що на Out Of Home в США припадає лише 4,1% від усіх витрат на рекламу (2021), споживачі вважають, що вона такою ж мірою або навіть й більше, ніж інші медіа, визначає їх активність в інтернеті. Дослідження свідчить, що OOH-реклама забезпечує неабияку цінність порівняно з іншими каналами з вищою вартістю рекламного контакту, а саме телебаченням, радіо, банерами та відео в інтернеті.

В опитуванні, що відбувалось в березні 2022 р., взяли участь 1580 людей. Вони відповіли на запитання, пов’язані з тим, що вони робили після того, як побачили або почули рекламу. Дії споживачів досліджено за вісьмома категоріями: використання пошукової системи, пошук у соціальних мережах, пошук відео, публікація в соціальних мережах, публікація відео, завантаження мобільного застосунку, відвідування вебсайту та онлайн-покупку. Найрозповсюдженішою дією після перегляду реклами виявилось використання пошукової системи: 45% респондентів робили це після телевізійної реклами, 41% — після контакту з OOH-рекламою.

OOH-реклама є одним із найефективніших інструментів для охоплення споживачів, а це дослідження свідчить ще й про неабияку цінність, забезпечувану каналом. Якщо ж взяти до уваги ще й висновки нашого з The Harris Poll нещодавнього опитування, що людей дратує спонсорований контент в інтернеті й вони втомились від гаджетів, то результати опитування Comscore повинні надіслати рекламодавцям чіткий сигнал: Out Of Home є невіддільною частиною медіаміксу.Анна Багер, президентка й генеральна директорка OAAA