OOH-реклама стимулює онлайн-активність найефективніше, — дослідження Nielsen
Згідно з результатами дослідження Nielsen, OOH-реклама є найефективнішим офлайн-каналом для стимулювання онлайн-активності. Дослідження показало, що OOH-реклама забезпечує більшу онлайн-активність на кожен витрачений долар порівняно з телебаченням, радіо та друкованою рекламою.
Згідно з дослідженням „OOH Online Activation Survey“ (2017), об’єм викликаної OOH-рекламою онлайн-активності — пошукові запити, використання Facebook, Twitter та Instagram — приблизно в чотири рази вищий за те, що можна було б очікувати, враховуючи частку цього каналу в загальному обсязі медіавитрат. Наприклад, OOH-реклама відповідає за 26% пошукових запитів, що генеруються телебаченням, радіо, друкованими виданнями та OOH-рекламою разом узятими, хоча на неї припадає лише 7% від загального обсягу рекламних витрат.
За останні пів року 46% дорослих американців послуговувались Google, Bing, Yahoo або іншим пошуковиком для знаходження додаткової інформації після того, як побачили або почули рекламу на білборді, автобусній зупинці або іншому носії OOH-реклами. Майже 40% відвідали сторінку, або зробили пост у Facebook після того, як побачили OOH-рекламу.
За інформацією дослідницької компанії MAGNA та Бюро інтерактивної реклами (IAB), у 2016 році цифрова реклама змістила телебачення з позиції головного рекламного каналу, причому найбільше зростання відбулося завдяки мобільному сегменту, де головним рушієм є пошук з мобільних пристроїв. За даними IAB, на мобільний сегмент припав 51% (≈36,6 млрд доларів) від усього виторгу цифрової реклами, отриманого у 2016 році. З них 47% (17,2 млрд доларів) надійшло від мобільного пошуку.
Мобільний пошук має величезне значення, і, як показано на діаграмі нижче, OOH-реклама перевершує інші офлайн-канали за здатністю стимулювати пошук, оскільки люди активно користуються пошуком, Facebook, Twitter та Instagram, перебуваючи саме поза домом.
Дослідження базується на онлайн-опитуванні 1089 громадян США у віці від 18 років, що відбулося у березні 2017 р.