oOh-motion_Mutti_evoke-1024×725

Креатив у відеоформаті покращує ефективність OOH-кампанії, — дослідження

6

POLYGRAPH, дослідження ефективності рекламного креативу, проведене австралійським оператором OOH-реклами oOh!media, виявило, що кампанії із використанням відеосюжетів (full motion video) характеризуються 187-відсотковим зростанням кількості покупців порівняно з кампаніями, що використовують лише статичні цифрові сюжети.

Матеріал зібрано зі знеособлених даних про транзакції клієнтів, а сам аналіз проведено після виведення на ринок послуги oOh!motion, що полягає у використанні відеосюжетів на DOOH-інвентарі оператора (8,8 тис. екранів).

Дослідження охопило бренди, що не належать до категорії FMCG. З’ясувалось, що використання відеосюжетів сприяло тому, що середній приріст покупців склав 187%, що в 16 разів більше, ніж у «ширшій категорії». Крім того, бренди, що використовували відео, отримали 66-відсоткове збільшення кількості нових клієнтів, що втричі більше, ніж у «ширшій категорії».

Наприклад, OOH-кампанія із використанням відеосюжетів для італійського бакалійного бренду Mutti сприяла збільшенню кількості покупців на 22%, значно випередивши показник у категорії (за період проведення кампанії категорія втратила 2,7%).

Також з’ясувалось, що 63% покупців продукції Mutti не знали про бренд до кампанії, а це перевищує середній показник у категорії (29%). Зафіксовано й збільшення ринкової частки бренду (market share) на 17% та частки бренду серед ЦА (brand penetration) на 35%, що дозволило Mutti отримати 8% в категорії та 10% частки серед ЦА.

Відео дієво та ефективно привертає увагу аудиторії в середовищах, де люди перебувають тривалий час. Проте менше половини рекламодавців послуговуються цим попри те, що більшість з них вже створюють відеоконтент для інтернету й телебачення.Ніл Акленд, директор з контенту, маркетингу та креативу oOh!media