PRIME Group створив «Провідник світом зовнішньої реклами»
Що таке out of home реклама, які в неї сильні сторони, в якому напрямку розвивається — відповідь на ці та інші питання дає «Out Of Home Media Guide. Провідник світом зовнішньої реклами». Видання за авторством оператора зовнішньої реклами PRIME Group адресовано насамперед маркетологам, що зацікавленні у використанні цього каналу, та тим, хто хоче систематизувати знання, набуті під час роботи з ним.
«Провідник» складається з 18 розділів, в яких стисло оглядається поняттєвий апарат галузі out of home реклами й описуються основні процеси у важливій її складовій — зовнішній рекламі. В основу видання покладені попередні напрацювання компанії у цій сфері, зокрема матеріали «Книжки про наружку», що була презентована рекламній спільноті на OOH Forum 2015-го року.
Друковану версію «Провідника» презентовано на бізнес-сніданку PRIME Group, що відбувся у Києві 20 жовтня. Електронну можна завантажити за посиланням (безкоштовно та без реєстрації).