s3-news-tmp-10557-bt-pls-oct-2000×2000-1024×576–2×1–940

Publicis самостійно розміщатиме зовнішню рекламу

1

Publicis Media займеться розміщенням зовнішньої реклами силами внутрішніх агенцій. Компанія завершила 27-річне партнерство з Posterscope (Dentsu). Це дозволить Publicis об’єднати дані всіх медіа в одному місці, щоб краще взаємодіяти зі споживачами, вважають в агенції.

До складу підрозділу зовнішньої реклами Publicis входять Starcom, Spark Foundry і Zenith під керівництвом Панні Хопера. «Інтеграція наших сервісів із зовнішньої реклами йде вже 18 місяців, а це означає, що тепер у нас є можливість і надійна структура для надання клієнтам комплексних медійних рішень на основі місця розташування», — розповів Хопер.

WPP і Interpublic Group вже перейшли до використання внутрішніх агенцій Kinetic і Rapport відповідно. Після переходу Publicis до подібної моделі Omnicom і Havas залишаються останніми великими британськими рекламними компаніями, які все ще покладаються на зовнішніх партнерів у більшій частині своїх закупівель OOH — обидві співпрацюють з Talon Outdoor.