Котики в рекламі кормів Smalls хочуть, щоб їх господарі поменше швендяли по вулицях

28

Американський D2C-бренд котячого корму Smalls, що славиться пильною увагою до здоров’я й поведінки котів, почав іміджеву кампанію, в якій закликає людей більше часу проводити вдома, вакцинуватися і прислухатися до медичних порад, які багато в чому збігаються з тим, що ветеринари десятиліттями рекомендують власникам домашніх тварин.

Сюжети є фотографіями вихованців клієнтів Smalls в супроводі гігієнічних порад, що однаково підходять як котам, так і їх господарям. Це фрази на кшталт: «Домашній кіт *теж * залишається вдома, щоб обмежити вплив зовнішніх факторів», «Домашніх котів *теж* вакцинують для захисту їх самих й оточення» й інші. Кампанія проходить в соціальних мережах і out of home рекламі США.

OOH-кампанія почалася з Нового Орлеана, міста в Луїзіані, де нещодавно знову побито рекорд із госпіталізацій через COVID-19. Завдяки своєрідній соціальній рекламі, яка припала до місця і часу, Smalls розраховує, що заклики до дії вплинуть на перехожих і ті стануть проводити більше часу вдома. При цьому бренд усвідомлює, що не кожен може дозволити собі розкіш залишатися вдома. Заклики Smalls в основному спрямовані на тих, у кого є вибір.

Якщо ми щось і винесли з 2020-го, так це те, що брендам більше немає особливого сенсу залишатися осторонь від суспільного життя […] навіть якщо ви „лишень“ виробляєте корм для котів. Для нас важливо використовувати свої комунікаційні платформи для обговорення питань, що виходять за рамки того, що ми продаємо.Метт Майклсон, співзасновник і генеральний директор Smalls