BDUBS_Slashes_Blog_HDR_1920x960

Що потрібно враховувати при створенні DOOH-креативу

1

DOOH-реклама — ефективний канал, що впливає на цільову аудиторію у фізичному світі. Створення повідомлень для нього може видаватись чимось складним, тож пропонуємо вашій увазі чотири простих рекомендації, які допоможуть не помилитися.

Сфокусуйте увагу на бренді

Назва та/або логотип бренду мають постійно бути на видноті. Це може здаватися само собою зрозумілим, але незалежно від того, чи буде креатив являти собою окреме зображення або відео, важливо, щоб назва бренду була перед очима весь час. Використовуйте масивні розбірливі шрифти, які буде легко зчитати з будь-якого екрану. Вибирайте контрастні кольори — їх буде добре видно з великої відстані. Рекламне звернення має бути простим. Не перемудруйте: чим складніше думка, тим менше у неї шансів створити незабутнє враження.

Враховуйте контекст, в якому відбувається комунікація

Подумайте про характер локацій, де буде розміщуватися реклама. Це будуть великоформатні носії, дивитися на які краще з відстані, чи екрани в приміщеннях, де люди перебувають у певному контексті (продуктовий магазин, АЗС тощо)?

Поміркуйте про ступінь індивідуалізації повідомлення. Чи буде людина дивитися на рекламу здалеку разом з іншими людьми або контакт відбуватиметься максимально близько, як, наприклад, при використанні терміналу самообслуговування. Носії знаходяться в місцях з великою або малою відвідуваністю? Якого роду аудиторія там зазвичай присутня?

Зважте й те, як довго люди знаходяться перед екраном. Це, умовно, учасники дорожнього руху на шосе або клієнти спортзалу на біговій доріжці? Чи перебувають люди в ліфті, піднімаючись в офіс, або ж отримують тривалу косметичну послугу?

Повідомлення має бути доречним

З точки зору релевантності комунікації, час і місце — головне. Сезонні коливання, свята, час доби, день тижня — все це впливає на те, як реклама сприйматиметься. Розглянемо кілька сценаріїв.

  • Повідомлення для тих, хто вранці приїжджає в офіс з передмістя може сильно відрізнятися від реклами, націленої на пасажирів вечірніх рейсів, що прямують додому в передмістя
  • Повідомлення, націлене на завсідників фітнес-клубів, що демонструється на екранах в цих закладах, тонально може відрізнятися від сюжетів, за допомогою яких ви хотіли б охопити аудиторію завзятих мандрівників в аеропортах
  • Погода, поточні події та культурні заходи — все це теж слід враховувати при розробці креативної стратегії. Споживачі не проігнорують помітну й актуальну рекламу

Де і коли б ви не розміщували DOOH-рекламу, постарайтеся зробити так, щоб повідомлення було до діла.

По змозі, використовуйте відео

Якщо вибрані вами рекламоносії здатні відтворювати відео, не проминіть цю можливість. Анімація привертає увагу, спрощує сторітелінг і передає емоції. А ще — це можливість розширити сферу використання вже створених телевізійних або інтернет-роликів. Невелика адаптація — і перевірений часом креатив знову стане у пригоді.

Якщо відео містить звук, розгляньте можливість і доцільність додати субтитри. Можливо, так аудиторія краще сприйме повідомлення, адже не всі DOOH-екрани відтворюють звук.