Hopeful billboard

Що чекає на OOH-рекламу в цьому році, — прогноз AdQuick

21

Меттью О’Коннор, співзасновник і генеральний директор AdQuick

Попри події останніх двох років, Out Of Home реклама показала себе дуже добре. За даними Американської асоціації OOH-реклами, 88% із сотні найбільших OOH-рекламодавців в США з третього кварталу 2020 року збільшили бюджети на це медіа, причому половина з топ-100 — більш ніж у два рази. Така динаміка тривала й протягом 2021 року, коли світ знову почав відкриватися, і немає ніяких ознак, що імпульс згасне у 2022 році.

Отже, перш ніж почати планувати чергову OOH-кампанію, ось кілька моїх прогнозів на цей рік.

Властива цифровій OOH-рекламі гнучкість сприятиме подальшому збільшенню обсягу цього ринку

Пандемія навчила нас, що все навколо може змінитися швидко й несподівано. Сучасність вимагає від рекламодавців вміння перевзуватися в стрибку, а значить, фахівцям з маркетингу потрібні гнучкі рекламні інструменти.

Digital Out of Home пропонує маркетологам неперевершену адаптивність. Бренди можуть запускати кампанії в просторі Out Of Home за лічені години, є можливість призупиняти кампанію в режимі реального часу, тактику можна міняти за потреби. Це гарантує, що комунікація в каналі завжди буде актуальною — саме такою, як і задумав маркетолог.

У ситуації, коли медіа змінюються, OOH-реклама стає все більш стабільною альтернативою

Якщо раніше діджитал-реклама була простою й ефективною, то тепер з нею не все так просто, оскільки споживачі все більше переймаються конфіденційністю персональних даних. Як наслідок, гіганти ринку почали змінювати правила гри. Так, Apple і Google внесли зміни в політики конфіденційності, спрямовані проти використання сторонніх файлів cookie.

Зрештою це призведе до того, що безплатні платформи перейдуть на підписну модель монетизації, що зробить діджитал-рекламу менш застосовною. Але ці зміни ніяк не вплинуть на OOH-рекламу. Тому медійні інвестиції в цей канал являтимуть собою стабільне маркетингове рішення.

Вимірювання ефективності залишиться таким же важливим

Брендам необхідно приділяти першочергову увагу оцінюванню ефективності OOH-кампаній. Думка про те, що OOH-рекламу не можна виміряти, все ще існує, хоча це й не відповідає дійсності. Існують винахідливі способи встановити зв’язок між OOH-рекламою й певними показниками, що допомагає оцінити ефективність кампанії. Послуговуючись даними про мобільність населення й відомостями про експонування реклами можна отримати гарне уявлення про вплив OOH-кампанії.

Способи вимірювання постійно вдосконалюються. З часом постачальники послуг в області OOH-реклами зможуть не тільки надавати свідчення зміни рівня обізнаності про бренд, а й вимірювати показники в середній і нижній частинах маркетингової лійки (конверсії, продажі та ін.).

На тлі зростання розцінок на діджитал OOH-реклама стане більш доступним варіантом

Через те, що пандемія змусила людей більше часу перебувати в приміщеннях і користуватися електронікою, значення діджитал-маркетингу зросло, що своєю чергою призвело до перенасичення інфосередовища рекламою. Чи варто говорити, що багато хто став відчувати цифрову втому.

Люди менше споживають цифровий контент, аби мати можливість відновити сили, відпочивши від великого навантаження, пов’язаного з віддаленою роботою та інтернетом. Для брендів це означає менше переглядів і вищі розцінки на рекламу (як спроба компенсувати втрачену глядацьку аудиторію).

Коли реклама в інтернеті тільки-но з’являлася, OOH на її тлі виглядала занадто дорогою. Тепер навпаки — це більш доступний варіант. Це особливо справедливо у зв’язку зі зростальною популярністю DOOH. Наприклад, перемикатися між кампаніями на цифровому білборді набагато простіше й ефективніше з точки зору витрат, ніж на звичайному.

Індустрія реклами постійно змінюється, прагнучи відповідати тенденціям. Ясно одне: OOH-реклама постійно підтверджує, що є ефективним і при цьому ненав’язливим способом охоплення аудиторії. Інструментарій Out Of Home реклами вдосконалюється і цьогоріч ми станемо свідками того, як медіа буде вище цінуватися рекламодавцями й буде більш привабливим для споживачів.