Shot on iPhone_1

Як «до смішного простий» задум Apple став тривалою кампанією Shot on iPhone

1

Якщо той факт, що передова технологічна компанія послуговується одним з найстаріших медіа — out of home рекламою — здається нелогічним, у Тора Майрена з Apple є пояснення.

Білборди та інші виразні засоби зовнішньої реклами займають особливе місце у швидкоплинній реальності. Таку думку висловив Тор Майрен, віцепрезидент з маркетингових комунікацій Apple, виступаючи на організованому виданням Adweek заході Elevate: Out of Home.

Tor-Myhren-Apple-Adweek

Дослідження показують, що представники покоління Z вважають зовнішню рекламу «заспокійливою», повідомив він, зазначивши при цьому, що Apple ще в 1990-х почала вкладати значні кошти в цей канал для просування комп’ютерів Mac (кампанія Think Different). Наприклад, в 1998 році Apple розмістила на фасаді будівлі в Лос-Анджелесі банер із зображенням Джона Леннона та Йоко Оно.

Був ще й брендований автобус з фотографією Рози Паркс (1997).

З роками канал не тільки не втратив колишню велич — навпаки став ще більш ефективним.

«Ми обожнюємо зовнішню рекламу, — сказав Майрен. — Вона ігнорує всі правила швидкої та фрагментованої цифрової культури сьогодення. Вона статична, вона не рухається, вона самобутня — вона втілює все те, чого немає в сучасному маркетингу».

Майрен рідко говорить публічно про гучні роботи Apple і TBWA\Media Arts Lab, але на заході Elevate: Out of Home розповів про кампанію Shot on iPhone, що здобула гранпрі «Каннських левів». Ця маркетингова комунікація почалася в далекому 2014-му й триває донині.

Від початку замислена для простору out of home кампанія Shot on iPhone була «до смішного простим задумом», говорить Майрен. «В його основі лежало спостереження за людьми, які постили свої фотографії, додаючи до них всякі хештеги».

Використовуючи ці знімки у величезному масштабі — іноді навіть до 25 метрів заввишки — Apple одночасно демонструвала можливості камери та тих, хто експериментує з нею, надихаючи своїм прикладом інших.

Була й естетична ціль — прикрасити фізичне середовище рекламних локацій і урізноманітнити міські пейзажі.

Дотримуючись все тієї ж спрощеної концепції, Apple пристосувала Shot on iPhone для національних свят і важливих в житті спільнот подій. Прикладом може послужити День національної незалежності та дітей в Туреччині або легалізація одностатевих шлюбів в Австралії.

https://twitter.com/tim_cook/status/855384024985985025

Завдяки неспадній популярності кампанія поширилася й в інші канали — інтернет-відео, ТБ, TikTok, Instagram.

«Коли у вас є настільки потужна платформа, її можливості безмежні». Оскільки в зовнішній рекламі немає місця багатослівності, «необхідно відкидати все зайве і залишати саму суть». За словами Майрена, важливо більше значення надавати саме платформам, а не рекламним повідомленням, і пам’ятати про те, що коли маркетинг побудований грамотно, «медіа стає мистецтвом».